تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815543281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي:آمده ام تا پرسپوليس را قهرمان آسيا كنم / شوكه شده ام


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افشين قطبي:آمده ام تا پرسپوليس را قهرمان آسيا كنم / شوكه شده ام
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تاكيد كرد در بازگشت به اين تيم تنها هدفش قهرمان كردن سرخپوشان در ليگ قهرمانان آسياست و در اين راه به كمك همه نياز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبي كه بامداد امروز از طريق فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) وارد تهران شد با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران، افزود: از اينكه دوباره به ايران بازگشته ام و هدايت پرسپوليس را قبول كردم، شوكه ام. خيلي خوشحالم كه به خاك كشورم و تيمي كه سال گذشته نشان داد قلب شير دارد و توانستيم با آن خيلي كارها كرده و قهرمان ليگ شويم، بازگشتم.

وي با اذعان به اينكه براي دستيابي به عنوان قهرماني آسيا به تيم فوتبال پرسپوليس بازگشته است، در خصوص چگونگي بازگشت دوباره به اين تيم گفت: من در چند جلسه با مسئولان باشگاه پرسپوليس پيرامون حضور دوباره در اين تيم گفتگو كردم. تا اينكه آقاي علي آبادي با من تماس گرفت و تاكيد كرد كه سازمان تربيت بدني براي موفقيت پرسپوليس در مسابقات آسيايي تمام امكانات را در اختيار ما قرار مي دهد.

سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: من با توجه به تاكيد آقاي علي آبادي و اينكه قرار است تمام امكانات در اختيار ما قرار گيرد، قبول كردم كه دوباره سرمربيگري تيم پرسپوليس را برعهده گيرم. البته در اين بين زمان نشان مي دهد كه آيا سازمان تربيت بدني امكانات مورد نياز را در اختيار ما قرار مي دهد يا خير اما من به عنوان سرمربي پرسپوليس تمام تلاش خود را به كار مي گيرم تا اين تيم به موفقيت دست يابد.

قطبي در پاسخ به اين سئوال كه چه تفاوت هايي بين مصطفوي و كاشاني وجود دارد كه وي را در بازگشت دوباره به تيم فوتبال پرسپوليس ترغيب كرده است، گفت: كاشاني دوست و برادر صميمي من است. او اولين كسي بود كه در ايران به من اعتماد كرد و مرا باور داشت. سال گذشته با همكاري كاشاني، مجموعه باشگاه، مربيان و بازيكنان توانستيم تيم پرسپوليس را قهرمان ايران كنيم.

وي ادامه داد: متاسفانه زماني كه از پرسپوليس جدا شدم برخي ها مدعي شدند كه "افشين با كاشاني مشكل داشت و نماند" در حالي كه به هيچ عنوان اين موضوع صحت نداشت. من حتي قبل از اينكه با پرسپوليسي ها به توافق برسم و به ايران بيايم با كاشاني تماس گرفتم و با او صحبت كردم. خيلي خوشحالم كه دوباره به ايران بازگشتم و مي توانم بيشتر با كاشاني صحبت كنم و با او ارتباط داشته باشم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مصطفوي را يك مدير پرتجربه ورزشي خواند و افزود: خوشحالم كه زير نظر مديري با تجربه اي چون مصطفوي كار خواهم كرد. البته براي هدايت تيم پرسپوليس با كاشاني هم صحبت مي كنم و انتظار دارم كه او در فصل پيش رو نيز براي موفقيت تيم به ما كمك كند. قطعا به كمك هاي او نياز خواهيم داشت.

قطبي از اظهار نظر پيرامون عملكرد مسئولان باشگاه پرسپوليس در عقد قرارداد با بازيكنان جديد و فعاليت اين تيم در فصل نقل و انتقالات خودداري كرد و گفت: راجع به بازيكنان درحال حاضر اظهارنظري نخواهم داشت تا فردا كه در يك فرصت مناسب پيرامون اين موضوع صحبت كنم.

وي با تاييد خبر حضور يك مربي برزيلي در تيم فوتبال پرسپوليس گفت: يكي از مربيان پيشين تيم ملي فوتبال كره جنوبي كه سابقه سال ها حضور در اين تيم را دارد با پيشنهاد من به تركيب مربيان پرسپوليس اضافه مي شود. وي در بازگشت دوباره من به تهران، در تمرينات حضور مي يابد و مراحل آماده سازي تيم را در كنار ديگر مربيان زير نظر مي گيرد. اميدوارم در فصل آينده ما با همكاري هم پرسپوليس را به موفقيت برسانيم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس باهم تاكيد كرد به خاطر هواداران به ايران بازگشته است: عشق به مردم ايران و هواداران ميليوني پرسپوليس باعث شد دوباره به اين تيم برگردم. اميدوارم بتوانم با كمك همين هواداران پرسپوليس را به عنوان قهرماني آسيا برسانيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مي تواند پرسپوليس را قهرماني آسيا كند كه قولش را مي دهد؟ گفت: فصل قبل هم من قول قهرماني در ليگ برتر را دادم و ديديد كه توانستم اين تيم را قهرمان كنم. قولي كه من مي دهم براساس تفكر است و در خودم مي بينم كه بتوان پرسپوليس را به اين عنوان برسانم. من دوست دارم به همراه پرسپوليس عنوان قهرماني آسيا را كسب كنم و مطمئنم كه با مجموعه اي كه در اختيار داريم به اين مهم خواهيم رسيد.

افشين قطبي از اظهار نظر در مورد بازيكنان پرسپوليس در فصل آينده خبر داد و گفت: اجازه بدهيد در اين مورد بعدا صحبت كنم. فعلا نمي توانم در مورد بازيكنان فصل آينده صحبت كنم.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن