تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815046580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز طرح «تعالي؛ نشاط و بچه‌هاي مسجد» در اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: آغاز طرح «تعالي؛ نشاط و بچه‌هاي مسجد» در اردبيل
گروه خبرنگاران افتخاري / سيد جعفر فاطمي نوش آبادي: طرح تابستاني «تعالي؛ نشاط و بچه‌هاي مسجد» روز گذشته با برگزاري آئيني با حضور مسؤلان شهرهاي مختلف استان اردبيل آغاز شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري ايكنا به نقل از روابط عمومي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل، در مراسم افتتاح اين طرح در خلخال كه فرماندار خلخال و فرمانده سپاه ناحيه حضور داشت فرماندار خلخال در سخناني گفت: اين طرح در قالب 66 پايگاه و با حضور بيش از 5 هزار دانش‌آموز تا آخر تابستان در اين شهرستان اجراء مي‌شود.

«محسن عيدي» با بيان اينكه هدف از برگزاري اين طرح پر كردن مفيد و سالم اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است از مشاركت و همكاري 22 دستگاه اجرايي شهرستان در اجراي اين طرح تقدير و تشكر كرد.

اما در شهرستان نمين نيز با حضور فرماندار و فرمانده سپاه ناحيه نمين اجراي طرح تعالي و نشاط در بيش از 52 پايگاه تابستاني اين شهرستان آغاز شد.

در شهرستان كوثر نيز اجراي طرح تعالي و نشاط و بچه‌هاي مسجد آغاز شد؛ در قالب اين طرح در شهرستان كوثر نيز 24 پايگاه براي فعاليت هنري، ورزشي و طرح‌هاي سازندگي مهيا شده تا دانش‌آموزان اوقات فراغت را به شايستگي سپري كنند.

در مشگين‌شهر نيز با حضور مسؤلان شهرستاني، اجراي اين طرح آغاز شد.

به گفته فرماندار مشگين‌شهر طرح تعالي و نشاط در 99 پايگاه و با حضور 10 هزار دانش‌آموز در اين شهرستان اجراء مي‌شود.

«علي حيدري» هدف از اجراي اين طرح را پر كردن اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان كرد و از جوانان خواست در اين طرح ضمن اهميت دادن به مسائل جاري، خودسازي و تعالي روح و نفس خود را نيز مقدم بشمارند.

همچنين، اجراي اين طرح در شهرستان نير نيز آغاز شد و به گفته فرماندار نيز 11 پايگاه مقاومت بسيج براي اجراي اين طرح آماده شده اند. طرح تعالي و نشاط و بچه‌هاي مسجد امسال در بيش از 400 پايگاه مقاومت بسيج و با حضور 40 هزار دانش‌آموز در طول تعطيلات تابستان در شهرهاي استان اردبيل اجراء مي‌شود.
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن