تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815647033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داريوش مصطفوي :بدهي باشگاه پرسپوليس 4 ميليارد تومان است/ در كار قطبي دخالت نمي كنم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: داريوش مصطفوي :بدهي باشگاه پرسپوليس 4 ميليارد تومان است/ در كار قطبي دخالت نمي كنم
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با رد مبلغ بدهي 12 ميليارد توماني باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد اين رقم مبلغي كمتر از 4 ميليارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، درايوش مصطفوي در تشريح آخرين وضعيت باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه اعضاي هيئت مديره براي بازگشت افشين قطبي تلاش زيادي انجام دادند گفت: پس از قبول مسئوليت در باشگاه پرسپوليس از همان ابتدا افشين قطبي را به عنوان گزينه اصلي مد نظر داشتيم و در شرايطي كه 7 گزينه مد نظر داشتيم در نهايت با افشين قطبي براي دو فصل به توافق رسيديم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: پيش قرارداد افشين قطبي هشت روز پيش در دفتر من به امضا رسيده بود و پس از تاييد نهايي اعضاي هيئت مديره ، نماينده باشگاه را به امارات فرستاديم تا كاررا نهايي كند كه خوشبختانه روز پنجشنبه اين اتفاق روي داد.

برخي مسائل را بزرگ كردند
داريوش مصطفوي در پاسخ به اين سوال كه گفته مي شود قطبي با برخي بازيكنان فعلي پرسپوليس مثل نيكبخت واحدي مشكل دارد گفت: اينها مسائل داخلي باشگاه است كه از سوي رسانه ها بزرگ مي شود. مطمئنا هم آقاي قطبي و هم نيكبخت وظايفشان را به خوبي مي دانند به عنوان دو عضو حرفه اي باشگاه عمل خواهند كرد. مطمئن باشيد هيچ مشكلي در اين زمينه وجود نخواهد داشت.

انتقاد از تيم هاي صنعتي
مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه با حضور در برنامه ورزش ومردم شبكه اول سيما سخن مي گفت به انتقاد از هزينه بالاي تيم هاي صنعتي پرداخت و گفت: اين تيم ها هزينه هاي بسياري را براي جذب بازيكنان انجام مي دهند كه طبيعتا مشكل مالي هم نخواهند داشت. اميدوارم طوري رفتار شود كه ساير تيم ها در فصل نقل و انتقالات ضرر نكنند.

پاسخ نامشخص به علي پروين
سوال ديگر از مديرعامل باشگاه پرسپوليس اين بود كه " آيا علي پروين به اين تيم بازخواهد گشت؟" . مصطفوي در پاسخ به اين پرسش گفت: آقاي پروين يكي از اسطوره هاي باشگاه پرسپوليس است اما من به تنهايي نمي توانم در مورد حضور ايشان تصميم بگيرم. بايد در هيئت مديره مطرح شود و بعد از آن نظر بدهيم. اما مطمئنا از كنار نام پروين نمي شود به راحتي گذشت.

بدهي 4 ميليارد تومان است
مصطفوي با رد بدهي 12 ميليارد توماني باشگاه پرسپوليس گفت: اين رقم در حد حرف است و پس از بررسي هايي كه ما انجام داديم متوجه شديم بدهي واقعي باشگاه پرسپوليس كمتر از 4 ميليارد تومان است كه اميدواريم بتوانيم به مرور زمان اين بدهي را هم تسويه حساب كنيم.

در كار مربي دخالت نكرده ام
وي در مورد احتمال دخالتش در امور فني و كار افشين قطبي گفت: در تمام اين سالهايي كه در فوتبال ايران مسئوليت داشته ام در كار هيچ مربي دخالت نكرده ام و در كار قطبي هم چنين دخالتي نخواهم داشت. آنهايي كه مرا مي شناسند خوب مي دانند كه در كار مربي دخالت نمي كنم.

داوران را توصيه مي كردم
رئيس پيشين فدراسيون فوتبال در مورد دخالتش در انتخاب داوران هم گفت: اصلا اينطور نبوده كه من در مورد داوران نظر بدهم يا در كارشان دخالت كنم. البته در برخي موارد كه نياز فوتبال بود در مورد داوري توصيه هايي را انجام مي دادم. ضمن اينكه هدفم از اين توصيه ها كمك به آرامش فوتبال بود.

فرصت دعوا با فتح الله زاده را ندارم
مصطفوي اختلافاتش با فتح الله زاده را رد كرد و خاطر نشان ساخت: به هيچ وجه مشكلي با آقاي فتح الله زاده ندارم. اگر بي احترامي نباشد بايد بگويم اصلا وقتي براي اين كار ندارم. ايشان در باشگاه استقلال مشغول هستند وبنده هم در پرسپوليس وظايفم را انجام مي دهم.

اسپانسر 3 ميليارد و 300 ميليون توماني
وي در مورد اسپانسر فصل آينده پرسپوليس گفت: سال قبل مبلغي نزديك به يك ميليارد و 600 ميليون تومان از محل اسپانسر به باشگاه پرسپوليس رسيده است كه امسال به توجه به حضور در سه جام اين رقم از سوي يك شركت 3 ميليارد و 300 ميليون تومان پيشنهاد شده است. البته هنوز اين رقم نهايي نشده و بايد در جلسه مجمع مورد ارزيابي قرار گيرد.

فعاليت رشته هاي ديگر
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان صحبت هايش از تشكيل رشته هاي غير فوتبالي در اين باشگاه خبر داد و گفت: اگر مشكل مالي نداشته باشيم رشته هايي مانند كشتي ، قايقراني ، بسگتبال ، واليبال و ... را نيز فعال خواهيم كرد.
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن