تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812999061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم‌هاي آخر هفته تلويزيون‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: فيلم‌هاي آخر هفته تلويزيون‌
فيلم‌هاي ، ، ، ، و در تعطيلات آخر هفته از شبكه‌هاي مختلف سيما روي آنتن مي‌رود.

به گزارش روابط‌عمومي سيما، فيلم سينمايي اثبات امروز ساعت 22 در قالب برنامه سينما يك از شبكه يك پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني جان مدن محصول سال 2005 آمريكا و مدت زمان آن 99 دقيقه است. آنتوني هاپكينز، گوئينت پالترو جيك جيلنهال در اين فيلم بازي مي‌كنند كه بر مبناي نمايشنامه برنده پوليتزر نوشته ديويد اوبرن ساخته شده است.

فيلم تلويزيوني به كارگرداني مهرداد خوشبخت فردا ساعت 45:15 از شبكه اول سيما روي آنتن مي‌رود. اين فيلم بر مبناي فيلمنامه فرهاد آهي و تهيه‌كنندگي مهران رسام تهيه‌ شده و حميدرضا پگاه، فخرالدين صديق‌شريف، حسين سحرخيز، بهزاد خداويسي و فرحناز رهنما در آن بازي كرده‌اند.داستان درباره پليس‌هايي است كه درگير پرونده قاچاق مواد مخدر هستند.

فليم سينمايي ميراث اينوگامي امروز ساعت 50:23 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. اين فيلم آخرين ساخته كن ايچيكاوا فيلمساز معروف ژاپني و بازسازي فيلمي به همين نام به كارگرداني خود اوست. فيلم اول سال 1976 بر مبناي رماني از سيشي يوكوميزو ساخته شد و يكي از پرفروش‌ترين فيلم‌هاي ژاپن در آن سال بود.

ايچيكاوا كه فوريه امسال در 92 سالگي درگذشت، فيلم ميراث اينوگامي را سال 2006 با حضور كوجي ايشيزاكا ستاره فيلم اصلي بازسازي كرد. داستان درباره پيرمردي ثروتمند به نام اينوگامي است كه پيش از مرگ تكليف اموال خود را در نامه‌اي مشخص كرده، اما شرط اعلام وصيتنامه حضور همه اعضاي خانواده است و...

فيلم سينمايي جو والاچي با نام اصلي امروز ساعت 50:20 از شبكه سه پخش مي‌شود.

اين فيلم را ترنس يانگ ساخته و مدت آن 125 دقيقه است. چارلز برانس، لينو ونتورا و جيل ايرلند در بازي مي‌كنند كه بر مبناي كتاب پيتر ماس ساخته شد و داستاني واقعي درباره جوزف والاچي نخستين خبرچين مافيا در دهه 1960 است.

فيلم سينمايي به كارگرداني عباس كيارستمي جمعه 14 تير ساعت 30:22 در قالب برنامه صد فيلم از شبكه سه پخش مي‌شود. اين فيلم تحقيقي مصور درباره تكاليف شب بچه‌ها است و از زبان خود بچه‌ها به طرح اين موضوع مي‌پردازد. بي‌اطلاعي بچه‌ها از روش‌هاي جديد تدريس و سياست‌هاي آموزشي در مدارس از جمله مسائلي هستند كه در فيلم طرح مي‌شود.

توليد سال 1367 و مدت زمان آن 86 دقيقه است. اين فيلم در جشنواره‌هاي سينمايي تسالونيكي، سائوپولول، سه قاره نانت و ملبورن به نمايش درآمد. كيارستمي 68 ساله در 1997 با فيلم برنده جايزه نخل طلاي جشنواره كن شد. ، و از ديگر ساخته‌هاي اوست.

فيلم سينمايي هم فردا در قالب برنامه سينما چهار از شبكه چهار پخش مي‌شود. درام جنگي با نام اصلي محصول سال 2002 ايتاليا و مدت زمان آن 117 دقيقه است. اين فيلم را انزو مونته‌لئونه كارگرداني كرده و در آن پائولو بريگوليا، پير فرانچسكو فاوينو، لوچيانو اسكارپا و اميليو سولفريتسي بازي كرده‌اند.

فيلم سينمايي نيز فردا ساعت 10:14 از شبكه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم حادثه‌اي و رزمي را پيتر پو ساخته كه براي فيلمبرداري برنده اسكار شد. فيلم 103 دقيقه‌اي محصول 2002 است و ميشل يو، بن چاپلين و ريچارد راكبورو در آن بازي مي‌كنند. فيلم داستان يك خانواده چيني است كه در خفا نگهبان گنجينه‌اي مقدس است.




 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن