تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815318087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي رفسنجاني:درمقطع حساس كنوني بايد براي حفظ وحدت بيشتر تلاش كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: هاشمي رفسنجاني:درمقطع حساس كنوني بايد براي حفظ وحدت بيشتر تلاش كنيم
تهران/ واحد مركزي خبر /سياسي 1387/04/12
ايت الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به تهديدات داخلي و خارجي كه اكنون انقلاب و ونظام را هداف قرار داده است ، گفت:امروز برخي از اغراض باندي ، حزبي و مادي خاص دامن جامعه ما را گرفته و صفا و صميميت گذشته كمرنگ شده است ،بنابراين اميدواريم بتوانيم به منظور تقويت وحفظ وحدت و يكپارچگي داخلي بيشتر تلاش كنيم .
وي با اشاره به اينكه در مقطع حساس كنوني همه ما بايد صلاحيت خود را نزدخداوند نشان دهيم ، تفرقه و كدورت را سم مهلك وحدت جامعه دانست و افزود.. حقيقتا مي طلبد كه عقلاي قوم ، نخبگان و مردم تلاش كنند از اين مرحله سخت به خوبي عبور كنيم .
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار جمعي از تشكل هاي دانشجويي و استادان منطقه 7 دانشگاه ازاد اسلامي با اشاره به حساسيت استانهاي هرمزگان ، سيستان و بلوچستان و كرمان از جهت محروميت و نياز به توسعه ، گفت.. دانشگاه ازاد اسلامي مي تواند بابهره گيري از نيروهاي نخبه موجود در دانشگاه و خارج از ان يكي از محورهاي اساسي حل مشكلات اين منطقه در بخش اب ،انرژي ،‌صنعت و ساير بخش ها باشد .
وي با اشاره به وجود نزديك به 4 ميليون دانشجو و فارغ التحصيل در دانشگاه ازاد ، رشد كمي و كيفي اين دانشگاه را چشمگير توصيف كرد و گفت.. در حال حاضر هيچ شخصيت حقيقي و حقوقي در كشور نيست كه سهمي و حقي در دانشگاه ازاد داشته باشد چرا كه اين دانشگاه متعلق به مردم است .
رئيس هيات امناي دانشگاه ازاد اسلامي با طرح اين سوال كه اگر دانشگاه ازاد نبود امروز نزديك به 4 ميليون دانشجو و فارغ التحصيل اين دانشگاه در كشور چه وضعي داشتند ، از زحمات همه كساني كه از ابتدا اين دانشگاه را ياري كردند و مشقات را به جان خريدند تشكر كرد و گفت.. تحقيقا امروز تحصيل كردگان دانشگاه ازاد خود چراغي در جامعه هستند كه تحول جامعه را پيگيري مي كنند .
در ابتداي اين ديدار اقايان صفريان ، دكتر اميدوار ، دكتر احدي ،‌دكتر غضنفري و نمايند تشكل هاي دانشجويي دانشگاه ازاد اسلامي گزارشي از روند فعاليت ها و اقدامات انجام شده در منطقه 7 دانشگاه ازاد اسلامي ارائه كردند .
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن