تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812863264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه از مناطق دوم و پنجم خبري (‪(۲‬


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي كوتاه از مناطق دوم و پنجم خبري (‪(۲‬
* آبادان *
رييس اداره آب و فاضلاب روستايي آبادان گفت: امسال چهار ميليارد ريال اعتبار براي تعميرونگهداري جايگاههاي توزيع آب روستاهاي منطقه نيازمنديم.

عبدالمحسن باوي، چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا، فرسودگي خطوط انتقال و شبكه‌هاي توزيع آب در برخي روستاهاراازمشكلات اين اداره اعلام كرد و افزود:
پراكندگي واحدهاي مسكوني (باعث طول زياد خطوط شبكه‌هاي توزيع) كاهش ميزان كلر باقيمانده بر اثر افت فشار در انتهاي خطوط يكي ديگر از مشكلات اين اداره است.

وي گفت: درصورت تامين اعتبار لازم مشكلات آبرساني و ديگر مشكلات خدمات دهي اداره آب و فاضلاب روستايي آبادان مرتفع خواهد شد.ك/‪۱‬

***

* آبادان - خرمشهر *
در دومين روز متوالي گرد و غبار غليظ آسمان شهرهاي آبادان و خرمشهر را فرا گرفت.

اين پديده تردد وسايط نقليه و عابرين پياده را درسطع معابر و خيابانهاي اين دو شهر كاهش داده است.

رييس اداره حفاظت محيط زيست آبادان روز چهارشنبه به ايرنا گفت: ميزان ذرات گرد و غبار در هوا ‪ ۹۰۰‬ميكروگرم بر مترمكعب معادل سه برابر حد مجازي است كه منجر به وقوع آلودگي هوا بيش از استاندارد هواي سالم است.

سيداحمد موسوي‌آزاد، از عموم شهروندان بخصوص سالمندان، كودكان، بيماران قلبي و ريوي و افراد مبتلا به آسم خواست حتي‌الامكان از تردد در معابر عمومي جدا خودداري كنند.

به گزارش ايستگاه هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران در فرودگاه آبادان در دومين روز متوالي پرواز تهران آبادان به شماره ‪ ۹۰۶‬و آبادان تهران به شماره ‪ ۹۰۷‬بر اثر وجود گرد و غبار غليظ و نبود ديد كافي لغو شد.ك/‪۳‬
***

* مهاباد *
‪ ۲۴‬هزار قوطي و بطري انواع مشروبات الكلي روز چهارشنبه در شهرستان مهاباد امحا شد.

فرمانده انتظامي مهاباد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهارداشت: اين ميزان مشروبات الكلي در قالب انجام ‪ ۱۴‬عمليات پليسي از قاچاقچيان كشف و ضبط شده بود.

سرهنگ اكبر اشرفي افزود: در همين راستا پنج دستگاه كاميون توقيف و چهار نفر دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند. ك/‪۲‬

***

* خوي - اروميه *
مرحله استاني مسابقات قرآني دانش آموزان آذربايجان غربي روز چهارشنيه در شهرستان خوي آغاز شد.

در اين مسابقات ‪ ۸۰۰‬دانش آموز از مقاطع مختلف تحصيلي در رشته‌هاي حفظ، قرآئت، تفسير، مفاهيم و احكام با هم به رقابت مي‌پردازند.

همزمان با برگزاري اين مسابقات نمايشگاهي از فعاليت‌هاي علمي و هنري دانش آموزان و دانشجويان دانشگاههاي شهرستان خوي در ‪ ۱۱‬غرفه داير شده كه تا يك هفته براي بازديد عموم داير خواهد بود.

برگزيدگان اين مسابقات به مسابقات كشوري راه خواهند يافت. ك/‪۲‬
***

* اهواز *
سرپرست اداره كل هواشناسي خوزستان گفت: گرد و غبار با شدت و ضعف تا اواسط هفته آينده در استان ادامه خواهد داشت.

نادر شفي خدايي چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: گرچه تا بعد از ظهر امروز از شدت گردو غبار كاسته خواهد شد، اما وضعيت از جمعه بعد از ظهر دوباره شدت گرفته و تا اواسط هفته آينده ادامه مي‌يابد.

وي، قدرت ديد در اهواز را هم‌اكنون ‪ ۲۰۰‬متر اعلام كرد و گفت: اين در حالي است كه قدرت ديد در ساعات اوليه صبح امروز ‪ ۳۰۰‬متر بوده است.ك/‪۳‬ ‪۵۸۷/۶۳۰/۷۱۰۳/۵۸۴/۵۸۳/۷۱۲۸/۷۱۶۱‬
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن