تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815374994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني استان زنجان: توليد گندم در استان زنجان 80 درصد كاهش داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني استان زنجان: توليد گندم در استان زنجان 80 درصد كاهش داشته است
خبرگزاري فارس: مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني استان زنجان گفت: با توجه به خشكسالي امسال پيش‌بيني مي‌شود توليد گندم بيش از 80 درصد نسبت به سال گذشته كاهش داشته باشد.


حسن ملكي‌رضايي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار كرد: طبق اعلام سازمان جهاد كشاورزي استان 100 درصد محصول گندم استان در بخش ديم از بين رفته است.
وي با اشاره به اينكه 22 هزار هكتار از ارضي استان زير كشت گندم آبي است افزود: پيش‌بيني مي‌شود از اين ميزان اراضي حدود 80 هزار تن گندم برداشت شود.
مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني استان زنجان با اشاره به مشكل گندم در سال جاري به علت خشكسالي افزود: براي كوتاه كردن دست دلالان برنامه‌هاي مختلف برنامه‌ريزي شده است.
وي با اشاره به اينكه شركت غله استان آمادگي كامل براي خريد گندم از كشاورزان را دارد افزود: ما توانايي خريد 400 هزار تن گندم را از كشاورزان داريم و با برنامه‌ريزي انجام شده همه گندم‌هايي را كه كشاورزان آن را براي فروش ارائه دهند خريداري خواهيم كرد.
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه در سال‌هاي گذشته گندم‌هايي را كه كيفيت و استاندارهاي لازم را نداشته‌اند برگشت مي‌داديم افزود: امسال با برنامه‌ريزي انجام شده حتي گندم‌هاي با درجه كيفيت پايين را براي تأمين خوراك دامي استان خريداري خواهيم كرد.
وي با اشاره به آماده سازي 14 مركز خريد گندم در سال جاري افزود: در هر جايي كه گندم وجود داشته باشد ما آماده هستيم در آن منطقه مستقر شويم تا بتوانيم راحتر و زودتر گندم كشاورزان را خريداري كنيم.
ملكي‌رضايي با اشاره به اينكه نياز مصرفي گندم استان زنجان حدود 160 هزار تن است افزود: اگر بتوانيم 80 هزار تن پيش بيني شده استان خريداري كنيم استان زنجان براي تأمين نياز مصرفي خود احتياج به وارد كردن 80 تا 100 هزار تن گندم از ساير استان‌ها خواهد داشت.
وي با اشاره به اقدامات انجام شده براي تأمين گندم مصرفي استان افزود: با پيگيري‌هاي انجام شده 400 هزار تن گندم از استان‌هاي بندر عباس، خوزستان و شيراز خريداري شده و وارد استان مي‌شود.
مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني استان زنجان در ادامه با اشاره به اينكه شركت غله استان زنجان در سال‌هاي 85 و 86 دو برابر مازدا مصرف استان گندم خريداري مي‌كرد خاطر نشان ساخت: حدود 20 هزار تن گندم مازاد بر نياز از سال‌هاي گذشته در سيلوها و انبارهاي استان ذخيره سازي شده است.
انتهاي پيام/ب
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن