تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815501248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر فرهنگي از چند فرهنگسرا


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: چند خبر فرهنگي از چند فرهنگسرا
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/04/11
حوزه هنري:
دومين نمايشگاه سالانه عكس سوره با حضور 45عكاس در نگارخانه ابوالفضل عالي حوزه هنري برپا شد.
اين نمايشگاه تا 17تير در حوزه هنري واقع در تقاطع خيابانهاي حافظ و سميه اماده بازديد علاقمندان است .
********
فرهنگسراها؛ فرهنگسراي تفكر :
دهكده تابستاني با هدف تامين برنامه هاي فراغتي با نشاط و مفيد براي كودكان و نوجوانان در فضاي باز فرهنگسراي تفكر برپا شده است ، كلبه هاي قصه گويي ، كاردستي ، نقاشي و بازي وسرگرمي از جمله بخش هاي اين دهكده تابستاني است كه دوشنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت 18ميزبان علاقمندان است .
كارگاه اموزشي صنعت فكر با نمايش انيميشن با هدف ترويج فرهنگ تفكر و ارائه فرايندي ساده در بهتر انديشيدن و كاربردي كردن افكار در فرهنگسراي تفكر برپا شده است .
علاقمندان مي توانند چهارشنبه از ساعت 16تا 18به شهران ، ابتداي زير گذر شهران ، فرهنگسراي تفكر مراجعه كنند .
برپايي نمايشگاهي از 40 تابلوي معرق كاشي در نگارخانه معرفت اين فرهنگسرا و كارگاههاي اموزش شطرنج ويژه دبستاني ها و راهنمايي ها از ديگر برنامه هاي فرهنگسراي تفكر در ايام تابستان است .
فرهنگسراي خانواده :
كارگاه آموزشي سراي خانواده با هدف ارتقاي سطح اگاهي خانوده ها ، افزايش شاخص اميد به زندگي ، بهبود مهارتهاي فردي و مورد نياز اعضاي خانواده در اين فرهنگسرا برپا مي شود .
پايگاه مردمي انجمن علمي پژوهشي فرزانگي ايران 13تير در فرهنگسراي خانواده برپا مي شود ، علاقمندان مي توانند براي نام نويسي به ميدان هلال احمر ، خيابان گلستان مراجعه كنند.
فرهنگسراي دختران :
سلسله كارگاههاي اموزشي افق هاي نو در تربيت فرزند به منظور ارائه اگاهي به خانواده در روش هاي صحيح تربيت فرزند و تكنيك هاي اصلاح و تغيير رفتار انان در سنين مختلف در فرهنگسراي دختران از 15تير برپا مي شود .
فرهنگسراي هنر :
نمايشگاه عكس علوم زمين 72عكس برتر در پايگاه ملي داده هاي علوم زمين كشوردر فرهنگسراي هنر برپا شده است ، علاقمندان مي توانند از ساعت 9تا 19 به ارسباران ، خيابان جلفا تهران ، ضلع شمالي پل سيد خندان مراجعه كنند .
فرهنگسراي ابن سينا :
فرهنگسراي ابن سينا پاتوق فرهنگي هنري محله را به منظور رقم زدن اوقاتي خوش براي شهروندان منطقه 2 در پاركهاي سعادت اباد ، كودك و پرواز اجرا مي كند .
در اين پاتوق درروزهاي دو شنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 18تا 21ويژه برنامه هايي در قالب ايستگاههاي متنوع شعر خواني ، نقاشي ، گريم ، كاريكاتور ، قران ، سفال ، اوريگامي و موسيقي به شهروندان اجرا مي شود .
كد 95/
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن