تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815036473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از سمنان
خبرگزاري فارس: اعزام‌ تيم‌هاي ورزشي دانشگاه شاهرود به رقابت‌هاي قهرماني ‌دانشجويان، برگزاري مانور اطفاي حريق هواپيما در شاهرود، تجليل از فعالان مبارزه با مواد مخدر در دامغان و تاكيد امام جمعه سمنان بر برخورد با فرقه‌هاي منحرف از مهم‌ترين خبرهاي كوتاه سمنان طي يك روز گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود اعلام كرد: تيم‌هاي واليبال و بسكتبال دانشجويان دختر دانشگاه صنعتي شاهرود از ابتداي مرداد براي شركت در مسابقات قهرماني دانشجويان دختر كشور از شاهرود اعزام مي‌شوند.
علي مرادزاده افزود: همچنين تيم‌هاي هندبال، فوتسال، بسكتبال و تنيس روي‌ميز دانشجويان پسر دانشگاه صنعتي شاهرود در المپياد ورزش دانشجويي كه مرداد در يزد برگزار مي‌شود، شركت مي‌كنند.
وي ادامه داد: اردوي آماده‌سازي اين تيم‌ها از امروز آغاز شده است و تا سوم مرداد ادامه خواهد داشت.
رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود افزود: مسابقات قهرماني دانشجويان دختر سراسر كشور در رشته واليبال از دوم تا دوازدهم مرداد در اراك و در رشته بسكتبال از هجدهم تا بيست و هفتم مرداد در كرمان برگزار مي‌شود.

*مانور اطفاي حريق هواپيما در شاهرود برگزار شد
مانور اطفاي حريق هواپيما با شركت نيروهاي آتش نشاني، هلال احمر، نيروهاي امدادي و بسيج در فرودگاه شاهرود برگزار شد.
در اين مانور پس از آتش‌ زدن هواپيماي فرضي، نيروهاي شركت‌كننده اقدام به اطفاي حريق و انتقال مجروحان به مراكز درماني كردند.
اين مانور همه ساله با شركت آتش نشاني، ستاد حفاظت فرودگاه، فرمانداري و نيروهاي امدادي شاهرود با هدف كسب آمادگي براي مقابله با حوادث و سوانح برگزار مي‌شود.

* فعالان مبارزه با مواد مخدر در دامغان قدرداني شدند
فعالان مبارزه با مواد مخدر در دامغان همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر قدرداني شدند.
در اين همايش كه در سالن منوچهري دامغاني برگزار شد، 200 نفر از دانشجويان، كارمندان و مسئولان حضور داشتند.
يكي از استادان دانشگاه در اين همايش با بيان خطرات سوء مصرف مواد مخدر، بر ضرورت مراقبت اوليا از فرزندان در برابر اين مواد تاكيد كرد.
در حاشيه اين همايش، نمايشگاهي از انواع مواد مخدر، خطرات اين مواد و راهكارهاي مقابله با آن برپا شده است.

*تاكيد امام جمعه سمنان بر ضرورت برخورد با فرقه‌هاي منحرف
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان بر ضرورت جدي برخورد با فرقه‌هاي منحرف در جامعه تاكيد كرد.
سيدمحمد شاهچراغي در نشست ستاد اجرايي امر به معروف و نهي از منكر استان سمنان، برخورد با خرافات و فرقه‌هاي انحرافي در جامعه را از موارد مهم در اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر دانست.
معاون اجرايي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر كشور نيز تذكر زباني را طرح اصلي اين ستاد براي ترويج معروف و نهي از منكر خواند.
بهرامي، توسعه آموزش‌ها را ضروري خواند و افزود: بايد با استفاده از تجربه‌هاي اجراي طرح‌هاي گذشته براي پيشگيري از منكرات جديد در جامعه و ترويج معروف همت گماشت.
انتهاي پيام/ر
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن