تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815287047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسين اكبري:ثبت‌نام اينترنتي عتبات عاليات از فردا در استان تهران آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: حسين اكبري:ثبت‌نام اينترنتي عتبات عاليات از فردا در استان تهران آغاز مي‌شود
گروه اجتماعي: به گفته معاون سازمان حج و زيارت در امور عتبات عاليات، متقاضيان تهراني تشرف به عتبات عاليات مي‌توانند از فردا به‌صورت اينترنتي نسبت به درج نام خود در فهرست ثبت‌نام اقدام كنند.
«حسين اكبري» معاون سازمان حج و زيارت در امور عتبات عاليات در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، در اين‌باره گفت: پيرو برنامه‌ريزي‌هاي سازمان حج و زيارت مبني بر اينترنتي شدن ثبت‌نام متقاضيان عتبات عاليات، اين برنامه‌ از فردا 12 تيرماه جاري در استان تهران آغاز مي‌شود.

وي از آغاز ثبت‌نام اينترنتي متقاضيان استان يزد از روز گذشته خبر داد و افزود: 1500 نفر از روز گذشته براي اعزام به عتبات عاليات ثبت‌نام كرده‌اند كه از اين به بعد نيز ثبت‌نام عتبات عاليات در اين استان به همين منوال ادامه خواهد داشت.

اكبري درباره آغاز ثبت‌نام اينترنتي در استان قم تصريح كرد: متقاضيان براي ثبت‌نام عتبات عاليات در استان قم مي‌توانند از شنبه 15 تيرماه جاري نسبت به درج نام خود در فرم‌هاي منظور شده، اقدام كنند.

به گفته معاون سازمان حج و زيارت در امور عتبات عاليات اين دوره آزمايشي در استان‌هاي تهران و قم تا پايان تيرماه جاري ادامه خواهد داشت و سپس در تمامي استان‌ها اجرا مي‌شود.

وي در ادامه درباره كاهش زمان سفر به عتبات عاليات به خبرنگار ايكنا گفت: حذف سفر به مقبره حر، طفلان مسلم و تعدادي از امام‌زادگان بنا به درخواست خود زائران انجام شده است كه تنها يك شب را از مدت سفر مي‌كاهد.

اكبري در پايان با تأكيد بر اين‌كه مابقي برنامه‌ كاروان‌ها در مدت زمان سفر به عتبات عاليات تغييري نكرده است، اظهار كرد: قيمت‌ سفر در استان تهران تا سقف 240هزار تومان كاهش يافته است.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن