تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815553350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مشهد و كلات: طرح ملي صرفه‌جويي از ضروريات تحول اقتصادي است سنگر كليدي جهان امروز مقاومت و بيداري ملل جهان است نه ماشين‌ها و ابزار جنگي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده مشهد و كلات: طرح ملي صرفه‌جويي از ضروريات تحول اقتصادي است سنگر كليدي جهان امروز مقاومت و بيداري ملل جهان است نه ماشين‌ها و ابزار جنگي
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نماينده‌ي مردم مشهد و كلات در خانه‌ي ملت، خطاب به گروه 1 + 5 با اشاره به توان بازدارندگي سياسي- امنيتي و نظامي كشور، گفت: اين طور نبوده كه نخواسته‌ايد، بلكه نتوانسته‌ايد به ما ضربه بزنيد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، جواد كريمي قدوسي در نطق پيش از خود با اشاره به روز ملي خراسان و فرستادن درود به 23 هزار شهيد استان خراسان، گفت: امام راحل فرموده‌اند «من با اطمينان مي‌گويم اسلام موانع داخلي و خارجي خود را يكي پس از ديگري برطرف و سنگرهاي كليدي جهاني را فتح خواهد نمود».

كريمي قدوسي در تشريح اين بيانات، گفت: سنگرهاي كليدي جهان امروز، زمين، دريا، تنگه‌ها، قاره‌ها، ذخاير عظيم نفت و گاز، قدرت‌هاي اقتصادي، ماشين‌ها و ابزار جنگي، زرادخانه‌هاي هسته‌يي، قدرت بشر در فضا و سلطه‌ي جاسوسي و رسانه‌اي او نيست، بلكه منطق و عدالت‌خواهي، فرهنگ و فضايل الهي و معنويت و ايمان به خداوند تبارك و تعالي، ايثار، فداكاري، خدمت‌رساني به مردم و بشر، صداقت و راستگويي و فرهنگ ظلم‌ستيزي و مقابله با نژادپرستي و صهيونيسم بين‌الملل است.

وي تاكيد كرد: سنگر كليدي جهان امروز مقاومت و فرهنگ استقامت و حفظ عزت و اميد به فرداي روشن بشر و اسلام است؛ اين سنگر امروز بيداري و بصيرت ملل جهان و مسلمين است؛ حزب‌الله، حماس، جهاد اسلامي، مقاومت در عراق و افغانستان نماد برجسته‌ي پيروزي منطبق بر سلاح و زرادخانه‌هاي هسته‌يي است.

نماينده‌ي مردم مشهد و كلات در خانه‌ي ملت، اظهار داشت: امروز اسلام عزيز و ميراث گرانقدر اولياي خدا، اين سنگرهاي كليدي را فتح نموده و در حال گسترش و عمق‌بخشي مي‌باشند و امروز اين فرهنگ نماد برجسته دين و دينداري ما است و ملت بزرگ ايران در پي بلند كردن اين الگو به روي دست و عرضه آن به جهان مي‌باشد.

كريمي قدوسي همچنين با تاكيد بر اين اعتقادات، خاطرنشان كرد: بر اساس اين اعتقاد به گروه 1 + 5 مي‌گوييم كه در جهان امروز ملتي راستگوتر در قول و عمل پيدا نخواهيد كرد، آنگونه كه دين ما به ما مي‌گويد و از ما مي‌خواهد باب مذاكره و گفت‌وگو هميشه گشوده است؛ و شما كه اعتراض مي‌كنيد ملت ايران به آراء تمدن عظيم است، پس بياييد ديپلماسي خود را بر اساس فرهنگ اين ملت و اعتقادات راسخ آن كه در بسته پيشنهاديش ارايه شده است، تنظيم كنيد و بر مسائل مورد نظر خود به جز مساله‌ي تعليق غني‌سازي كه امروز به نماد ملي حق‌خواهي ملت ما تبديل شده است، بپردازيد.

وي خاطرنشان كرد: تهديدات و تحريم‌ها را اين ملت نستوه و مقاوم بارها تجربه و آنها را تبديل به بهترين فرصت‌هاي تاريخي نموده است و شما مطمئن باشيد اين ملت با عظمت فرهنگي خود با اين لاف و گزاف‌ها از پاي در نخواهد آمد، ولي چنانچه با همه‌ي اين دعوت‌ها و اعلام اين واقعيت‌ها و بيان صادقانه‌ي اهداف بزرگ اين ملت در دستيابي و بهره‌مندي از دانش هسته‌يي خود براي اهداف صلح‌جويانه به مقابله برخيزيد و بخواهيد او را از حق مسلمش محروم نماييد و بر گزينه‌ي آخر روي آوريد كه گاها با احتياط و اما و اگرها و با دلهره از آن ياد مي‌كنيد، پس بشنويد از زبان يكي ديگر از خادمان اين ملت بزرگ كه گفته است «توان بازدارندگي نظامي، امنيتي، سياسي، فرهنگي نظام اسلامي، امروز به قدري براي شما آشكار و برجسته شده است كه بعضي از شما را از دست زدن به هر گونه تجاوزي بازداشته است».

كريمي قدوسي همچنين در ادامه اظهاراتش گفت: اصلاحات اقتصادي دولت بيشتر متوجه سيستم‌هاي اقتصادي تحت كنترل دولت و گامي مهم در سند چشم‌انداز برنامه‌ي چهارم و اصل 44 مي‌باشد و موفقيت اين اصلاحات قطعا اثرات مثبت درازمدت خود را آشكار خواهد نمود و نمايندگان مجلس هشتم از اين اقدامات برجسته حمايت و اگر پيشنهاداتي مطرح مي‌شود، در جهت همراهي و كمك به دولت تفسير مي‌شود.

وي ادامه داد: در اين تلاش كه هدف آن جلوگيري از افزايش قيمت كالاها و ايجاد شوك به بازار اقتصادي مي‌باشد، بايستي مجامع صنفي و اتحاديه‌ها را به ياري طلبيد.

اين نماينده‌ي مجلس هشتم با تشكر از اقدامات موثر كارگروه مسكن دولت گفت: اقدامات موثر و سياست‌هاي كارشناسي شده توانسته است، در بخش مسكن و زمين تورم را مهار كرده و قيمت‌ها را كاهش دهد و تداوم و تكميل اين برنامه، بورس بازي را در زمين و مسكن از حيز انتفاع خارج كرده و سرمايه‌ها را به بخش اصلي مولد سوق مي‌دهد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن