تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فلاحت پيشه در گفت و گو با ايسكانيوز: رژيم صهيونيستي مي خواهد تحقير شكست خود را تعديل كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: فلاحت پيشه در گفت و گو با ايسكانيوز: رژيم صهيونيستي مي خواهد تحقير شكست خود را تعديل كند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:دكتر فلاحت پيشه درخصوص افزايش تهديدات رژيم صهيونيستي از حمله به جمهوري اسلامي ايران گفت: آنها سعي مي كنند با مطرح كردن موضوع حمله به ايران، تحقير شكست شان را در جنگ عليه لبنان، تعديل كنند.

دكتر حشمت الله فلاحت پيشه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، با اعلام اينكه مطرح كردن مساله جنگ با ايران براي جلب نظر افراطيون صهيونيست است متذكر شد: رژيم صهيونيستي مي خواهد شكست هايي را كه در گذشته خورده است در قالب شروع مسايل جديد مطرح كند.
وي افزود: مهمترين بحث رژيم صهيونيستي در حال حاضر، شكسته شدن شيشه امنيتي آنهاست و سعي مي كنند با جنگ عليه ايران، تحقير شكست خود را تعديل كنند.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح كرد: با توجه به اينكه در صورت پذيرفته شدن بسته پيشنهادي ايران مذاكرات در قالب آن صورت خواهد گرفت، رژيم صهيونيستي فكر مي كند كه جمهوري اسلامي ايران نقش فعالتري را در منطقه خواهد داشت و تهديدات عليه ما رفع مي شود از اين رو موضوع تهديدات جديد را مطرح كرده است.
فلاحت پيشه افزود: رژيم صهيونيستي سعي مي كند با مطرح كردن موضوع هسته اي ايران، فضاي بين المللي را عليه ايران در راستاي تهديدهاي بيشتر سوق دهد.
نماينده مردم اسلام آباد غرب با تاكيد بر اينكه افكار عمومي دنيا از شرايط جنگ در دنيا ناراضي هستند و تورم گسترده دنيا و ضعف هاي معيشتي مردم تحت تاثير بازي هاي سياسي قرار گرفته است خاطرنشان كرد: هزينه جنگ ها در دنيا بسيار بيشتر از رفع آلام مردم است.
فلاحت پيشه جنگ رژيم صهيونيستي عليه ايران را اقدام انتحاري دانست و افزود: شاخص هاي بسياري در اين خصوص وجود دارد كه آنها در شرايط انتحاري هستند و ما بايد آمادگي لازم را در اين زمينه داشته باشيم./01/120
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن