تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كريمي در گفتگوي اختصاصي با سايت شبكه خبر: اميدوارم در المپيك خوب ظاهر شويم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: كريمي در گفتگوي اختصاصي با سايت شبكه خبر: اميدوارم در المپيك خوب ظاهر شويم
سرمربي تيم ملي بوكس كشورمان ابراز اميدواري كرد : بوكسورهاي كشورمان در رقابت هاي المپيك چهره خوبي از خود به نمايش بگذارند.
غلامرضا كريمي در گفتگوي اختصاصي با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر گفت : دو هفته از تمرينات تيم ملي مي گذرد . بوكسورهاي كشورمان صبح ها تمرينات بدنسازي خود را انجام مي دهند وبعداز ظهرها به مرور تمرينات تخصصي ا ز جمله مرور بر فن ، كيسه زدن و ... مي پردازند.

كريمي در خصوص آمادگي بوكسورهاي المپيكي كشورمان اظهار داشت : بوكسورهاي كشورمان فعلا در آمادگي نسبي به سر مي برند . با توجه به اينكه تقريبا يك ماه به مسابقات المپيك باقي مانده اگر ما بخواهيم فشار زيادي را به ملي پوشان وارد كنيم ؛ مسلما زماني كه بايد در مسابقات المپيك در پكن به مصاف حريفان خود بروند ، با افت بدني روبرو مي شوند لذا به خاطر جلوگيري از اين مساله با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته ترتيبي اتخاذ شده كه بوكسورهاي ايران طوري تمرين كنند كه در رقابت هاي مذكور در اوج آمادگي باشند.

وي در خصوص نحوه اردو ملي پوشان كشورمان گفت : خوشبختانه هيچ مشكلي در اردو نداريم .

خوابگاه و غذاي ملي پوشان بسيار مطلوب است. فدراسيون بوكس و آكادمي ملي المپيك همكاريهاي لازم را با ما داشته باشند و اميدواريم با توجه به اين موارد ملي پوشان در المپيك بتوانند آنگونه كه شايسته يك بوكسور ايراني است حاضر شوند و نتيجه مطلوبي نيز كسب كنند.

كريمي در پاسخ به اين سوال كه آيا در تورنمنت ديگري پيش از آغاز المپيك شركت خواهيد كرد يا خير ، گفت : با توجه به اينكه زمان بسيار اندكي تا رقابتهاي المپيك باقي مانده است در صورتي كه در تورنمنت شركت كنيم و ملي پوشي آسيب ببنيد زمان ترميم بسيار كم است و به همين منظور در تورنمنتي شركت نخواهيم كرد و بايد بگويم هيچ تورنمنت معتبري نيز تا پيش از رقابتهاي المپيك به دليلي ياد شده برگزار نمي شود.

سرمربي تيم ملي بوكس در خصوص ادامه روند اردوي آماده سازي تيم ملي گفت : قرار است تيم ملي بوكس تركيه براي برپايي اردوي مشترك به تهران بيايد . پيش از اين نيز ما اردوي مشتركي را با كشورهاي ارمنستان و گرجستان برگزار كرديم كه مفيد فايده بود. ما روزهاي دوشنبه مسابقات درون اردويي را با شرايط ايده آل يك مسابقه خوب برگزار مي كنيم تا بوكسورهاي كشورمان در شرايط مسابقه قرار گيرند .

وي در پايان گفت : تيم ملي بوكس جهت حضور در بازيهاي المپيك 15 يا 16 مرداد تهران را به مقصد پكن ترك مي كند كه مهدي قرباني روز 19 مرداد ، مرتضي سپهوند روز 20 مرداد و علي مظاهري روز 27 مرداد نخستين مسابقه خود را با حريفان برگزار مي كنند كه آرزو داريم بوكسورهاي كشورمان دست پر به ايران بازگردند.
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن