تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813269009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانش آموزان بازمانده ازتحصيل به پايگاه‌هاي سنجش ثابت مراجعه كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانش آموزان بازمانده ازتحصيل به پايگاه‌هاي سنجش ثابت مراجعه كنند
سيده انسيه سيدجوادي روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: سنجش دانش آموزان بازمانده از تحصيل در پايگاه‌هاي ثابت و تخصصي انجام مي‌شود و اين دانش آموزان نبايد به پايگاه‌هاي ارزيابي اوليه و فرعي مناطق شهر تهران مراجعه نمايند.

وي با اشاره به اينكه سنجش دانش آموزان بازمانده از تحصيل از مهر ماه آغاز مي‌شود ، خاطرنشان كرد: با پايان كار پايگاه‌هاي فرعي و ارزيابي اوليه مناطق، فعاليت پايگاه‌هاي ثابت آغاز خواهد شد.

سيدجوادي گفت: تعداد و مكان پايگاه‌هاي سنجش ثابت شهر تهران بزودي اعلام مي شود.

وي افزود: منظور از دانش آموزان بازمانده از تحصيل دانش آموزان اتباع بيگانه، دانش آموزاني كه همراه با والدين خود به دلايلي در خارج از كشور سكونت داشته‌اند و دانش آموزاني كه به دلايلي مجبور به ترك تحصيل شده اند، مي‌باشد.

سيدجوادي ادامه داد: پارسال دو هزار دانش آموز بازمانده از تحصيل تحت پوشش طرح سنجش قرار گرفتند.

مدير آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران با بيان اينكه اين طرح از اواخر خردادماه در ‪ ۶۷‬پايگاه ارزيابي اوليه آغاز شد، گفت: اين طرح تا پايان مرداد ماه دامه خواهد داشت.

سيدجوادي با تاكيد بر اينكه با رايزني‌هاي به عمل آمده ‪ ۲۶‬پزشك در پايگاه هاي سنجش شهر تهران مستقر شدند، افزود: دامنه كنترل پايگاه‌هاي سنجش نوآموزان افزايش يافته و ‪ ۱۶‬ناظر بر حسن اجراي اين طرح نظارت دارند.

وي گفت: هريك از پايگاه‌هاي سنجش شهر تهران يك هزار و ‪ ۵۰۰‬نوآموز را تحت پوشش قرارمي دهند و پيش بيني مي‌شود حدود يكصد هزار نوآموز تهراني به پايگاه‌هاي سنجش شهر تهران مراجعه كنند.

سيدجوادي اظهارداشت: دراين پايگاه‌ها علاوه برآزمايش‌هاي بينايي، شنوايي، آمادگي تحصيلي، معاينات پزشكي، باليني و بهداشتي نيز انجام مي‌شود و درصورت تشخيص موارد مشكوك، دانش آموز به پايگاه‌هاي تخصصي ارجاع داده خواهد شد.

وي گفت: مراكز بهداشتي درماني دانشگاه علوم پزشكي تهران، ايران وشهيد بهشتي در اجراي اين طرح با سازمان آموزش و پرورش شهر تهران همكاري دارند.

سيدجوادي، هدف از طرح سنجش را تعيين جايگاه صحيح آموزشي دانش آموزان ونوآموزان قبل از مدرسه، سنجش ميزان توانايي‌هاي آنان از نظر جسمي و هوشي ، برنامه ريزي مديران براساس توان دانش آموزان، پيشگيري از معلوليت و كمك به بهبود كيفي آموزش اعلام كرد.

وي تامين بهداشت رواني و آموزشي دانش آموزان براي خانواده‌ها و مديران آموزشي مدارس و تضمين گواهي سلامت دانش آموز را از ديگر اهداف اين طرح برشمرد. ك/‪۳‬
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن