تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در گفتگو با فارس: رژيم صهيونيستي سياست «تهديد و تشويق» آمريكا و اروپا عليه ايران را دنبال مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در گفتگو با فارس: رژيم صهيونيستي سياست «تهديد و تشويق» آمريكا و اروپا عليه ايران را دنبال مي‌كند
خبرگزاري فارس: عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، تهديدات اخير رژيم صهيونيستي عليه ايران را تكراري دانست و گفت: تهديدات اخير در راستاي سياست دوگانه "تشويق و تهديد" آمريكا و اروپا عليه ايران صورت گرفته است.


سيد حسين نقوي در گفتگو با خبرنگار فارس در وارمين، با اشاره به تهديدات اخير رژيم صهيونيستي عليه ايران و تاسيسات هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران افزود: اين تهديدات تازگي ندارد و از ابتداي انقلاب اسلامي ايران تاكنون هر از چند يك بار از سوي مقامات اسراييلي كه مجريان سياست‌هاي آمريكا و انگليس در خاورميانه هستند، مطرح مي‌شود.
نماينده ورامين در مجلس شوراي اسلامي افزود: تهديدات اخير در راستاي سياست دوگانه «تشويق و تهديد» آمريكا و اروپا عليه ايران صورت گرفته تا اراده و عزم دولت و ملت ايران را در جهت دستيابي به اهداف راهبردي خود يعني دستيابي و استفاده صلح آميز از انرژي هسته‌اي تضعيف كنند.
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: همه ملت‌هاي جهان مي‌دانند كه ملت و دولت نظام جمهوري اسلامي با عزمي راسخ و اراده‌اي مستحكم در پيمودن اين راه حياتي مصمم است و دستيابي و بهره برداري از فناوري هسته‌اي حق مسلم است و بايد دنيا به ويژه استكبار آمريكا و انگليس، ايران هسته‌اي را بپذيرند.
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس درباره بسته پيشنهادي غرب به ايران نيز گفت: جمهوري اسلامي، هيچ بسته و پيشنهادي را كه با پيش‌شرط تعليق ارائه شود، نمي‌پذيرد.
نقوي با تاكيد به اينكه ايران كشوري هسته‌اي است به همكاري‌هاي جمهوري اسلامي با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي اشاره و تصريح كرد: جمهوري اسلامي تاكنون نهايت همكاري را با نهاد‌هاي بين المللي داشته و دو سال و نيم تعليق را قبلاً پذيرفته، 2 هزار و 500 نفر روز بازديد كارشناسان آژانس از تاسيسات هسته‌اي خود را پذيرفته و انجام شده است.
وي با بيان اينكه «درخواست تعليق منطقي نيست و هرگز جمهوري اسلامي ايران چنين درخواستي را نمي‌پذيرد»، خاطرنشان كرد: 14 بار محمد البرادعي مديركل آژانس بين المللي انرژي اتمي اعتراف به عدم انحراف از فعاليت هسته‌اي ايران داشته و 16 نهاد آمريكايي تاكنون اعلام كرده‌اند كه فعاليت هسته‌اي ايران صلح آميز است.
اين نماينده مجلس اضافه كرد: اين همه شواهد نشانه از سلامت و صلح‌آميز بودن فعاليت‌هاي هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران است.
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس اقدام اتحاديه اروپا در تحريم بانك ملي ايران را نيز در راستاي سياست‌هاي دوگانه «ترغيب و تهديد» دانست و گفت: آنها مي‌خواهند جمهوري اسلامي را مورد تهديد و تحريم قرار دهند تا اراده مردم و نظام را تضعيف كنند كه البته ملت ايران دوران تحريم بسيار گسترده و همه جانبه‌تري را قبلاً تجربه كرده و از اينگونه تحريم‌ها نمي‌هراسد.
نقوي در بخش ديگري از مصاحبه با اشاره به ايجاد «دفاتر حافظ منافع آمريكا در ايران»، آن را يكي ديگر از برنامه‌هاي آمريكا در راستاي «تاكتيك تشويق و تهديد» جمهوري اسلامي دانست و گفت: به نظر من ايجاد دفاتر حافظ منافع آمريكا در ايران بيشتر كاربرد «رسانه‌اي و تبليغاتي» دارد.
وي افزود: جمهوري اسلامي ايران در چارچوب اصول خدشه‌ناپذير قانون اساسي در سياست خارجي هيچ منعي براي ارتباط ديپلماتيك با هيچ كشوري ندارد و در ارتباط با آمريكا نيز بارها مقامات كشورمان اعلام كرده‌اند كه آمريكا دست خصومت و دشمني عليه جمهوري اسلامي ايران بردارد، روحيه سلطه‌گري خود را كنار بگذارد، بدهي‌هاي خود را نسبت به ملت ايران بپردازد و در آن صورت جمهوري اسلامي ايران به آنها اجازه مي‌دهد مثل ساير كشورها در ايران فعاليت ديپلماتيك داشته باشند.
انتهاي پيام/م
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن