تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815746909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماراتن المپيك در تكواندو/ابهام در برگزاري ديدارهاي انتخابي المپيك/ تصميماتي كه تغيير مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ماراتن المپيك در تكواندو/ابهام در برگزاري ديدارهاي انتخابي المپيك/ تصميماتي كه تغيير مي كند
تصميم كميته فني فدراسيون تكواندو براي چندمين بار تغيير كرد تا سرنوشت نفرات اعزامي به المپيك باز هم در هاله اي از ابهام قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، كميته فني فدراسيون تكواندو كه قرار بود روز شنبه اسامي نفرات اعزامي به المپيك را اعلام كند براي چندمين با نظر خود را تغيير داد و اعلام كرد كه تنها راه گزينش نفرات اصلي ديدارهاي انتخابي است.

اينكه تصميم گيرندگان تكواندو تاكنون نتوانسته اند در مورد نفرات اعزامي به المپيك به يك نظر واحد دست پيدا كنند تنها بر مي گردد به سطح بالاي تكواندو ايران و اينكه مدعيان حضور در المپيك با قابليت فني بالا پتانسيل حضور و كسب مدال در المپيك را دارند.

از سوي ديگر آسيب ديدگي همين مدعيان مزيد بر علت شد تا هر بار تصميمات كميته فني را تحت شعاع قرار دهد و همين موضوع نيز ديدارهاي انتخابي روز پنجشنبه را نيز تحت شعاع قرار دهد.

اعضاي كميته فني فدراسيون تكواندوكه بيش از هركس ديگري به شرايط فني و بدني ملي پوشان آگاهي دارند تاكنون نتوانسته اند در انتخاب دو نفر اصلي به جمع بندي برسند. با اين شرايط زمرمه عدم برگزاري ديدارهاي انتخابي بازهم به گوش مي رسد.

در وزن 80- كيلوگرم هادي ساعي و يوسف كرمي دو بار در ديدارهاي انتخابي رو در روي هم ايستاده اند كه سهم هر كدام يك پيروزي بوده است كه با احتساب كسب سهيمه توسط هادي ساعي وي 2 بر يك از حريف خود پيش است كه در صورت برتري در يكي از دو بازي روز پنجشنبه راهي المپيك خواهد شد. با اين شرايط ساعي كه دو باره نزد پزشك مراجعه كرده است اعلام نموده كه تا هفته آينده قادر به انجام مبارزه نيست.

شرايط در وزن 58- كيلوگرم نيز مشابه با وزن 80- كيلوگرم است. رضا نادريان در يك ديدار انتخابي مقابل بهزاد خداداد درحالي كه حريف در راند سوم به دليل آسيب ديدگي نتوانست مبارزه كند به برتري دست يافت، گو اينكه اگر خداداد مصدوم هم نمي شد نمي توانست در آن ديدار پيروز شود.

در مورد اين وزن هم اعلام شده كه نادريان هم با يك پيروزي از دو بازي روز پنجشنبه مسافر پكن خواهد شد. جدا از اينكه امتياز كسب سهميه المپيك براي خداداد منظور نمي شود و يا سوابق درخشان او كه سه مدال نقره و يك طلاي مسابقات جهاني ، طلا و نقره دانشجيان جهان و .... را شامل مي شود ناديده گرفته شده،او نيز مصدوم است و شرايط مبارزه را ندارد.

رضا نادريان تكواندوكار قابلي است كه با كسب مدال مردان آسيا در سال 2008 و يك طلاي نوجوانان جهان راه پيشرفت را آغاز كرد ولي در اين بين نبايد يك تكواندوكار ديگر كه چهارسال براي حضور در المپيك زحمت كشيده و از هر ميداني با مدال برگشته ناديده گرفته شود.

شايد تنها گناه وي اشتباه بزرگ در اردوي تيم ملي و حواشي مربوط به آن بوده است ولي تمام آن مسائل تمام شد و خداداد دو بار از كادر فني تيم ملي كه يك بار آن مقابل دوربين هاي تلويزيوني بود با ابراز پشيماني عذرخواهي نمود.

خداداد در اين رابطه مي گويد: اگر من بخشيده شده و اكنون در كنار تيم ملي تمرين مي كنم نبايد چنين تصميمي گرفته مي شد. اي كاش آنها شرايط يكساني براي همه در نظر مي گرفتند و به سهميه المپيك و نتايجي كه در جدول ارزيابي اردوها نيز ثبت شده، توجه و تصميم منطقي گرفته مي شد.

از سوي ديگر سرمربي تيم ملي در جواب سئوالي كه عنوان شد چرا شرايط كسب سهميه براي خداداد و ساعي يكسان منظور نمي شود اعلام نمود كه ساعي مسائل اخير خداداد را نداشته است. خداداد از اردوي تيم ملي اخراج شده بود و بايد تلاش كند دوباره جايگاه گذشته را كسب كند.

مهماندوست در مورد وضعيت ساعي هم مي گويد: او براي حضور در ديدارانتخابي اعلام آمادگي كرده ولي پزشك به چنين اجازه اي نداده است. با اين وجود بايد گفت كه خداداد هنوز چوب اشتباهي را مي خورد كه در آذربايجان مرتكب شد و شايد همان اشتباه او را از المپيك دور كند.

در چنين شرايط به جرات بايد گفت كه روز پنجشنبه هم هيچ ديداري برگزار نخواهد شد و در نهايت هم كميته فني نظر نهايي را اعلام مي كند چرا كه طبق آخرين خبر 13 تيرماه آخرين مهلت فدراسيون براي اعلام اسامي قطعي است.

درنهايت بايد به اين نكته مهم اشاره شود كه مجموعه خانواده بزرگ تكواندو بايد دست به دست هم داده تا بهترين نفر راهي پكن2008 كنند و اين ميسر نخواهد شد مگر با ديدارهاي انتخابي در شرايط مساوي در هر دو وزن كه كميته فني نيز به آن تاكيد داشته است.
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن