تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804309913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي مقاومت بسيج: گردان‌هاي الزهرا(س) و عاشورا آمادگي خود را به نمايش خواهند گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده نيروي مقاومت بسيج: گردان‌هاي الزهرا(س) و عاشورا آمادگي خود را به نمايش خواهند گذاشت


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

حجت‌الاسلام طائب گفت: 2500 گردان الزهرا(س) و عاشورا كه در طول سال تمرين‌هاي آمادگي رزمي و دفاعي داشته‌اند، آمادگي خود را با اجراي رزمايش‌هاي صحرايي به نمايش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از سپاه‌نيوز فرمانده نيروي مقاومت بسيج با اشاره به تحول و رويكرد جديد در برنامه‌هاي اوقات فراغت بسيج اظهار كرد: امسال بيش از پنج ميليون نفر در برنامه‌هاي تابستاني بسيج كه با شعار«جوان خودباوري نوآوري و شكوفايي» در سراسر كشور اجرا مي‌شود، شركت خواهند كرد.

وي افزود: برنامه‌هاي اوقات فراغت بسيج با هدف رشد و تعالي شركت كنندگان، با ارائه برنامه‌هاي جذاب در 36 هزار پايگاه، سه‌هزار كانون فرهنگي هنري مساجد، 25 هزار واحد بسيج دانش‌آموزي و 200 كانون فرهنگي ورزشي نواحي در سطح شهرستان‌ها و نيز برخي از حوزه‌هاي بسيج دانشجويي در سه ماهه تابستان به اجرا درمي‌آيد.

وي با اشاره به اين‌كه " بسيج در طول سال برنامه‌هاي مختلفي براي جوانان و نوجوانان انجام مي‌دهد" افزود: امسال با توجه به همزماني و تقارن ايام تابستان با ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان اين برنامه‌ها به صورت ويژه در دستور كار نيروي مقاومت قرار دارد و جوانان و نوجوانان مي‌توانند در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي، قرآني، مطالعات سياسي و اعياد و مناسبت‌ها شاهد برنامه‌هاي متنوعي باشند.

طائب آموزش فني و حرفه‌اي، مشاركت هاي اجتماعي در بخش‌هاي سازندگي با اجراي اردوهاي طرح هجرت سه بسيج سازندگي را از ديگر عرصه‌هاي فعاليتي نوجوانان و جوانان در بسيج عنوان كرد.

معاون فرمانده كل سپاه پاسداران با اشاره به تشكيل سازمان اردويي در نيروي مقاومت بسيج افزود: امسال شركت كنندگان در طرح تابستاني بسيج در اردوهاي گوناگون فرهنگي، زيارتي، سياحتي از اماكن مختلف سراسر كشور بازديد خواهند كرد.

وي اجراي طرح صالحين را در سطح پايگاه‌هاي بسيج با استفاده از كتب استاد شهيد مطهري و خاطرات دوران دفاع مقدس به صورت جمعي از فعاليت هاي عرصه مطالعاتي بسيج خواند و گفت: قبول شدگان در كنكور سراسري مي‌توانند با مراجعه به پايگاه‌هاي بسيج براي انتخاب رشته از مشاوران بسيجي كمك بگيرند.

وي همچنين از راه‌اندازي اردوهاي راهيان نور در غرب كشور خبر داد و افزود: در تابستان امسال بيش از 50 هزار نفر از بسيجيان علاقمند از مناطق عملياتي غرب كشور بازديد خواهند كرد.

وي آموزش و تمرين عمليات ويژه بسيجيان در مقابل تهديدات احتمالي دشمن فرامنطقه‌اي، تمرين مردمي و گسترش امنيت پايدار اجتماعي مردم با فعال كردن گشت‌هاي عملياتي و تمرين آمادگي جسماني و گروه‌هاي رزمي كربلا و ذوالفقار را از مهمترين محورهاي برنامه‌هاي امسال تابستان بسيج در عرصه‌هاي دفاعي، امنيتي عنوان كرد.

وي اجراي طرح قرآني با شهدا در ضيافت نور، برگزاري جلسات پرسش و پاسخ، تجليل از نخبگان و برگزاري كلاس‌هاي تقويتي با تشكيل كلاس‌ها و اردوهاي علمي را از ديگربرنامه‌هاي تابستان امسال بسيج عنوان كرد.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج از برگزاري اردوي 3 هزار نفري نخبگان بسيجي در مشهد مقدس در مرداد امسال خبر داد و افزود: اين اردوي علمي با هدف آموزش و تشريح سياست‌هاي بسيج با رويكرد حوزه و پايگاه محوري تشكيل مي‌شود.

طائب درباره مقدار اعتبار اختصاص يافته در برنامه‌هاي اوقات فراغت بسيج نيز گفت: امسال در راستاي سياست فرماندهي كل سپاه مبني بر پايگاه محوري در بسيج شاهد افزايش ميانگين 200 درصدي اعتبارات خواهيم بود.

انتهاي پيام
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن