تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815192640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسعود مرادي: نماينده فوتبال ايران در المپيك هستم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مسعود مرادي: نماينده فوتبال ايران در المپيك هستم
جام جم آنلاين: نخستين داور ايراني حاضر در المپيك پكن گفت: هرچند فوتبال ايران سالهاست از حضور در المپيك محروم است اما خوشحالم به عنوان نماينده فوتبال ايران در اين رويداد مهم ورزشي حضور دارم.


مسعود مرادي داوربين المللي فوتبال كشورمان با بيان اين مطلب به مهر افزود: بنده به عنوان نماينده جامعه داوري ايران مسئوليت سنگيني در بازيهاي المپيك برعهده دارم و اميدوارم بتوانم با قضاوت هايي خوب نماينده شايسته اي براي فوتبال ايران باشم.

مرادي با بيان اينكه مسابقات المپيك مي تواند سكوي پرتاب من به جام جهاني باشد، اظهار داشت: فيفا نظارت كاملي برعملكرد داوران حاضر دراين مسابقات خواهد داشت و بلافاصله پس از المپيك بايد در مسابقات جام باشگاههاي آسيا و مسابقات مقدماتي جام جهاني به قضاوت بپردازم و سال پركاري ازنظر قضاوت پيش رو دارم و اميدوارم بتوانم اين دوره را با آمادگي كامل و آرامش لازم سپري كنم .

وي با بيان اينكه سال 2010 آخرين سال حضورم درعرصه بين المللي خواهد بود، تصريح كرد : سال 2010 در مرز 45 سالگي قرار مي گيرم و از ليست داوران بين المللي خارج مي شوم و به همين خاطر آرزو دارم با قضاوت در جام جهاني از صحنه داوري بين المللي خداحافظي كنم و با كسب اين افتخار براي ايران و جامعه داوري دنياي فوتبال را ترك كنم.

داور بين المللي فوتبال كشورمان با تاكيد براينكه خوشبختانه از آمادگي و شرايط روحي بسيار خوبي برخوردارم و تلاش خواهم كرد اين روند را تا جام جهاني حفظ كنم اظهار داشت: خوشبختانه پس از جام ملتها كه با افت روحي و بدني روبرو شدم با تمرينات منظم و تحمل سختي هاي زياد بار ديگر توانستم خودم را به سطح اول داوري آسيا برسانم و اعتماد AFC و FIFA را جلب كنم و تمام تلاشم را خواهم كرد تا به جام جهاني صعود كنم و افتخار ديگري را نصيب داوري ايران كنم .

مرادي گفت: از فدراسيون فوتبال انتظار دارم همانطور كه از تيم ملي فوتبال حمايت مي كند، اين حمايت را از داوري فوتبال نيز انجام دهد. بنده به فدراسيون فوتبال پيشنهاد كرده ام تيم داوري مركب از بنده ، آقاي كامراني فر و صبحي كمك داور عراقي بتوانيم بطور همزمان در بازيهاي ليگ قضاوت كنيم تا با هماهنگي كامل در صحنه مسابقات بين المللي حضور يابيم كه اميدوارم فدراسيون فوتبال با پذيرش اين پيشنهاد شرايط مساعدي را براي موفقيت اين تيم داوري در صحنه هاي بين المللي فراهم كند.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن