تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804433327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار تهران: كليه شهرهاي تهران تا پايان سال جاري طرح جامع خواهند داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: استاندار تهران: كليه شهرهاي تهران تا پايان سال جاري طرح جامع خواهند داشت


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: استاندار تهران با اعلام اين خبر كه تا پايان امسال كليه شهرهاي استان تهرادن داراي طرح جامع خواهند شد، گفت: طي دو سال اخير 15 شهر استان از طرح جامع برخوردار شدند و 31 شهر نيز تا پايان سال از آن بهره مند مي شوند.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر كامران دانشجو در نشست مطبوعاتي كه در استانداري تهران برگزار شد درخصوص گزارش عملكرد اجراي مصوبات سفر رياست جمهوري ابراز داشت: در ارتباط با اشتغال بنگاه هاي زودبازده اقتصادي از بهمن 84 تا آخر سال 86، حدود سه هزار و 221 ميليارد تومان هزينه شده و حدود 58 هزار طرح به بانك ها ارسال شده است.
وي افزود: چنانچه تمامي طرح ها با اعتبار 58 ميليارد و 899 ميليون تومان به انجام مي رسيد 427 هزار فرصت شغلي ايجاد مي شد.
استاندار تهران اذعان داشت: در حال حاضر 23 هزار و 675 طرح با اعتبار يك ميليارد و 654 ميليون تومان به تصويب رسيد كه 180 هزار فرصت شغلي ايجاد شده است.
دكتر دانشجو اعلام كرد: نرخ بيكاري در سال 84، 6/13 بوده كه در سال 86 به 4/10 درصد رسيده و شاهد كاهش 2/3 درصدي است يافتيم.
وي گفت: تا سال 83، 23 استان تهران از گاز طبيعي برخوردار بودند و اين در حالي است كه طي دو سال اخير 300 روستا گازرساني شده و تا پايان امسال 300 روستاي ديگر هم گازرساني مي شود.
استاندار تهران يادآور شد: سرانه فضاي سبز در استان در سال 83، 13 مترمربع بوده كه اين مقدار در حال حاضر به بالاي 28 متر رسيده و تا پايان سال آينده به 50 متر خواهيم رسيد.
وي خاطرنشان كرد: ميزان مرگ و مير كودكان زير يك سال در سال 86 به نسبت سال 83، 70 درصد كاهش داشته و تعداد مرگ ومير كودكان زير پنج سال در سال 83، 6/13 در هزار بوده كه اين مقدار در سال 86 به 20 مورد در هزار رسيده است.
دكتر دانشجو اعلام كرد: درخصوص تخت بيمارستان در بخش خصوصي به 50 درصد افزايش و در بخش دولتي به 20 درصد دست يافتيم.
استاندار تهران از سه برابر شدن انشعاب فاضلاب استان طي دو سال اخير خبر داد و در مورد سرمايه گذلري خارجي استان اظهار داشت: از سال 72 تا 84، 73 مجوز سرمايه گذاري خارجي كه در حدود هزار و 344 ميليون دلار بوده ارايه شده و در سال 85، 86 عليرغم وجود تمام تبليغات سويي كه وجود دارد 50 مجوز با هزينه 800 ميليون دلاري صادر شده است.
دكتر دانشجو با يادآور شدن اين مطلب كه بر اساس 346 مصوبه هيات دولت در سفر استاني هزار و 91 پروژه با اعتبار 5/71 ميليارد توماني در نظر گرفته شده بود عنوان كرد: در سال 86، 60 ميليارد تومان براي اعتبارات پروژه هاي عمراني در نظر گرفته شد.
استاندار تهران گفت: در زمينه اعتبارات پروژه هاي عمراني به لحاظ توزيع تكاليف وزارت كشور 63 مصوبه وزارت بهداشت 35 مصوبه و وزارت نيرو 26 مصوبه را بر عهده داشتند.
دكتر دانشجو با اعلام اين خبر كه در حال حاضر 578 پروژه عمراني به اتمام رسيده يا افتتاح شده افزود: 404 پروژه تا پايان شهريور ماه سال جاري افتتاح خواهد شد.
وي عنوان كرد: تكميل و احداث بيش از 25 سالن ورزشي با اعتبار 65 ميليارد ريالي، تكميل و افتتاح بيمارستان هاي فيروزكوه نظرآباد و هشتگرد با اعتبار 12 ميليارد توماني، ايجاد هفت پايگاه امداد شهري و پنج پايگاه امداد جاده اي در مجموعه با 300 ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
استاندار تهران ديگر اقدامات گازرساني شهرهاي استان با اعتبار 300 ميليارد ريالي مطالعه و بهسازي آسفالت راه هاي استان با اعتبار 260 ميليارد ريالي اعلام كرد.
دكتر دانشجو پروژه هاي انجام شده در دولت نهم را يك هزار و 934 پروژه اعلام كرد و گفت: 333 پروژه از دولت قبلي ناتمام مانده بود كه در اين دولت به اتمام رسيد.
وي در رابطه با ارايه اتوبوس هاي شهرداري خاطرنشان كرد: در سال 82 و 83 تعداد يك هزار و 200 دستگاه اتوبوس به شهرداري ارايه شد كه اين تعداد در سال 85 و 86، دو هزار و 400 دستگاه بوده يعني دو برابر شده است.
استاندار تهران بايادآور شدن اينكه در سال 82 و 83 تعداد 10 هزار تاكسي تحويل داده شده بيان كرد: در سال 85 و 86، 15 هزار تاكسي تحويل داده شده و در مورد كمك هاي مالي دولت در سال 82 و 83، 90 ميليارد تومان بوده كه اين مقدار در سال 85 و 86، 205 ميليارد تومان است.
دكتر دانشجو در رابطه با ارايه تملك دارايي استانداري به مساجد و مصلي ها عنوان كرد: در مجموع 6/7 ميليارد تومان به مساجد و مصلي ها كمك شده كه 7/2 ميليارد تومان آن مخصوص شهر تهران است.
وي اعلام كرد: در جلسه شوراي برنامه ريزي استانداري 14 ميليارد تومان براي حل مشكلات كمبود آب اختصاص يافت و در اين زمينه اميدواريم جزو 15 استان وزارت كشور قرار گيريم كه با مشكل كمبود آب مواجه است تا از اعتبارات ملي در اين زمينه برخوردار شويم./120
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن