تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه اقتصادي‌
اتمام واگذاري شركت‌هاي بزرگ دولتي تا نيمه سال آينده

سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي از اتمام واگذاري سهام شركتهاي مهم و بزرگ دولتي تا نيمه سال آينده خبر داد.‌

حسين صمصامي در گفتگو با مهر از انجام كارهاي مربوط به واگذاري سهام بانكهاي مشمول اصل 44 قانون اساسي خبر داد و افزود: اقدامات مربوط به اين واگذاري توسط بورس و ساير دستگاه‌ها درحال انجام است.

وي از آماده‌سازي سهام مخابرات براي واگذاري در بورس خبر داد و افزود: سهام مخابرات براي واگذاري در بورس مشكلي ندارد.

وي با اشاره به اتمام واگذاري سهام شركتهاي بزرگ و مهم دولتي تا نيمه سال آينده افزود: اين در حالي است كه قبل از ابلاغ قانون سياستهاي كلي اصل 44 قانون اساسي، ميزان واگذاري سهام شركت‌هاي دولتي افزايش يافته است.

صمصامي بر حضور مردم در اجراي اصل 44 قانون اساسي تاكيد و تصريح كرد: حضور مردم در اجراي اين اصل نيازمند فرهنگ‌سازي است.

واگذاري سيمكارت‌هاي 150 هزار توماني از هفته جاري ‌

مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران گفت: واگذاري سيمكارت‌هاي 150 هزار توماني از اين هفته آغاز مي‌شود.

به گزارش واحد مركزي خبر، وحيد صدوقي افزود: همه سيمكارت‌هاي دائمي و اعتباري به متقاضياني كه تا 9 خرداد ثبت‌نام كرده بودند واگذار شده است.

وي افزود: در اين مرحله 100 هزار سيمكارت دائمي جديد ثبت‌نامي به متقاضيان واگذار خواهد شد.مديرعامل شركت ارتباطات سيار گفت: ثبت‌نام حضوري سيمكارت‌هاي 150 هزار توماني از 23 تير آغاز خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: مدت اعتبار كارت شارژهاي 10 هزار توماني سيمكارت‌هاي اعتباري همراه اول نيز از دو ماه به چهارماه افزايش يافت.

رونمايي فرم پرسشنامه اطلاعات هدفمند كردن يارانه‌ها

فرم پرسشنامه اطلاعات اقتصادي خانوار مربوط به هدفمند كردن يارانه‌ها امروز با حضور رئيس مركز آمار رونمايي شد.‌

به گزارش فارس، نقدي و هدفمند كردن يارانه‌ها يكي از مهمترين مسائلي بود كه رئيس جمهوري در تشريح طرح تحول اقتصادي كشور به آن اشاره داشت.

دكتر محمود احمدي‌نژاد گفته بود: سهم يارانه‌ها علي‌رغم افزايش قيمت انرژي روند تصاعدي دارد، پس بايد در نقطه‌اي اين موضوع را هدفمند كنيم كه به زودي مركز آمار ايران اطلاعيه مي‌دهد و در مرداد متقاضيان يارانه فرم آن را پر مي‌كنند.

بنابراين گزارش، دولت درصدد است با دريافت اطلاعات خانوارها از طريق فرم مذكور حساب بانكي براي آنها افتتاح كرده و يارانه سه ماه را به آن حساب واريز كند.

فرم مذكور امروز با حضور رئيس مركز آمار رونمايي شد و به منظور استفاده 17 ميليون خانوار ايراني برروي سايت مركز آمار قرار گرفت.سرپرستان خانوار مي‌توانند با دريافت اين فرم از سايت مركز آمار و تكميل آن، به ايستگاههايي كه اعلام خواهد شد مراجعه و كد رهگيري دريافت كنند.

كارت شناسايي ملي يك روزه صادر مي‌شود

مديركل ثبت احوال استان تهران گفت: با سيستم جديد سازمان ثبت احوال، كارت‌هاي شناسايي ملي يك روزه صادر و تا رسيدن كارت به دست صاحبان از طريق پست 20 روز تا يك ماه زمان صرف مي‌شود.

احمد قشمي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس، افزود: تاكنون 97 درصد از ايرانيان واجد شرايط كارت شناسايي ملي خود را دريافت كرده‌اند.

قشمي با اشاره به اين كه فقط 3 درصد از ايرانيان واجد شرايط در كشور تاكنون كارت شناسايي ملي دريافت نكرده‌اند، گفت: اين افراد هيچ مراجعه‌اي تاكنون به سازمان ثبت احوال براي دريافت كارت شناسايي ملي نداشته‌اند.

وي اظهار داشت: افرادي كه هنوز كارت شناسايي ملي خود را دريافت نكرده‌اند با مراجعه به مراكز پستي مي‌توانند براي دريافت كارت خود اقدام كنند.




 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن