تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821091310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشی از گران ترین بازیكنان لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: گزارشی از گران ترین بازیكنان لیگ برتردایى اینجا هم كاپیتان است!مشخص نیست غیبت على فتح الله زاده و على شفیعى زاده باعث شده بمبى در فصل نقل و انتقالات نتركد یا اینكه مأموران اداره مالیات كه گوش به زنگ هستند ببینند كدام بازیكن چقدر گرفته و زود به سراغش بروند اما هرچه بود فصل نقل و انتقالات امسال به دور از هیاهو و جنجال رسانه اى به پایان رسید. اما امسال كدام بازیكن بیشترین پول را براى قراردادش گرفته؟ در این گزارش براساس شنیده هایى كه از منابع مطلع نزدیك به بازیكنان و باشگاه ها تنظیم شده گرانقیمت ترین بازیكنان این فصل لیگ برتر معرفى شده اند. البته مسؤولان اداره مالیات این گزارش را نخوانند، چون حتماً بسیارى از مبلغ ها با آنچه در برگه هاى قراردادى كه براى آنها فرستاده شده تفاوت هاى چشمگیرى دارد!

علی دایی کاپیتان، امسال هم بیشترین دریافتى را بین تمام بازیكنان لیگ برترى داشته است. 150میلیون براى یك فصل رقم جالب توجهى است كه او امسال از صباباترى مى گیرد. مبلغ دریافتى او به اندازه حقوق سالانه 300كارمند دولت است. دایى فصل پیش هم با 280میلیون صدرنشین جدول قیمت بازیكنان بود، مثل دو سال پیش كه از پرسپولیس 260میلیون گرفت. مى گویند دایى عادت دارد براى بستن قرارداد تا روز آخر منتظر بماند تا مشخص شود بالاترین مبلغ دریافتى براى كدام بازیكن بوده آن وقت ركورد قیمت را بشكند.آرمناك پطروسیانعقاب ایروان هم عادت دارد آرام وبى صدا پول ها را به جیب بزند! او كه دو سال قبل از سپاهان به ذوب آهن رفته بود این بار در بازگشت به تیم سابقش با قراردادى 270میلیونى نفر دوم جدول پولدارترین ها را به خود اختصاص داد. البته آرمناك با بازیهاى خوبى كه انجام مى دهد بیشتر از این مى ارزد. این جمله را یكى از نزدیكان سپاهان درباره خرید جدید تیم شان مى گوید. با بازیهاى درخشان! مهدى رحمتى در فصل گذشته سپاهانى ها حاضر بودند دو برابر این مبلغ را هم به آرمناك بدهند.

جواد كاظمیانجواد هم درست در آخرین لحظه فصل نقل و انتقالات قرارداد جدیدش را با پرسپولیس ثبت كرد. او براى این فصل 250میلیون گرفته. البته 40میلیون هم از فصل قبل طلب دارد كه قرار است بالاخره امسال این مبلغ را از پرسپولیس بگیرد.البته جواد تنها به عشق پرسپولیس در این تیم ماند. او یك پیشنهاد خوب از كایزرسلاترن و یك پیشنهاد 350میلیونى از صباباترى داشت!احمد محمدپوراسم او را تا به حال نشنیده اید؟ كجا بازى مى كرده؟احمد محمدپور چپ پاى 25ساله ذوب آهن بود كه فصل خوبى را در این تیم گذراند، این فصل با 240میلیون به سپاهان رفت. خیلى مهم نیست كه كسى او را نمى شناسد مهم این است كه سپاهان توانسته او را از چنگ رقیب همشهرى دربیاورد و پیروز جنگ خانگى باشد. سپاهان هرطور بود باید تلافى دو سال پیش كه ذوب آهن آرمناك را خرید در مى آورد براى همین هم آرمناك را از سپاهان خرید و احمد محمدپور را!اصلاً چه اهمیتى دارد كه محمدپور فصل قبل 30میلیون از ذوب آهن گرفته بود، مهم این است كه سپاهان هرطور شده تلافى كرده است.

یحیى گل محمدىانتقال او از پرسپولیس به صبا جنجالى ترین انتقال این فصل كم سر و صدا بود. وقتى پروین مى گوید من منتظر یحیى بودم و او نباید از پرسپولیس مى رفت یعنى این فصل یحیى سوژه اصلى تماشاگران سلطان است.یحیى براى قرارداد یكساله با صبا 190میلیون گرفته در حالى كه پرسپولیسى ها براى یك فصل به او 130میلیون مى دادند. البته یحیى یك انگیزه دیگر هم براى رفتن به صبا دارد؛ بازى كردن در كنار دوست صمیمى اش على دایى!

یدالله اكبرىیدالله این فصل از صبا 170میلیون گرفته اما او خیلى پولدار نیست چون مجبور شد براى گرفتن رضایتنامه از استقلال اهواز 90میلیون از پولش را به حساب على شفیعى زاده بریزد!

حامد كاویانپورحامد كاویانپور با 150میلیونى كه براى قرارداد جدیدش از پرسپولیس گرفته نفر هفتم لیست گران ترین هاست. گرفتن این مبلغ آن هم پس از یك سال دورى از میدان به دلیل آسیب دیدگى خیلى هم بد نیست. البته حامد با ما هم عقیده نیست. او در تمام دوران آسیب دیدگى اش شاكى بود كه چرا به تیم ملى دعوت نمى شود!مصطفى مهدى زادهستاره جوان شموشك هم این فصل یكى از بازیكنان روى بورس بود. او پس از اینكه با پاس و پرسپولیس بر سر مبلغ به توافق نرسید به صباباترى رفت تا براى یك سال 150میلیون بگیرد. البته قرارداد او دوساله است و این پول فقط براى امسال است.مهدى رجب زادهمهدى رجب زاده هم از وقتى ملى پوش شده به جمع بازیكنان گرانقیمت لیگ پیوسته است. او قراردادش را امسال با 150میلیون براى یك سال دیگر تمدید كرد تا جزو 10بازیكن گرانقیمت لیگ برتر باشد.

على انصاریاناصلاً فكر نكنید كه او چون در رده دهم جدول گران ترین ها قرار گرفته و براى یك سال 140میلیون از پرسپولیس مى گیرد بازیكن خوبى نیست. نه، این وصله ها اصلاً به على انصاریان نمى چسبد. اگر او پول كمى گرفته فقط به خاطر عشق به سلطان است. همین امسال قندى حاضر بود براى دو سال به او 90میلیون بدهد!بالاى 100میلیونى هابعد از این 10مرد گرانقیمت، بازیكنان دیگرى مثل محمد محمدى و مهرداد اولادى با قراردادهاى 120میلیونى، مهدى رحمتى ،على علیزاده و داود سیدعباسى با 100میلیون تومان در رده هاى بعدى جدول هستند.خداداد و عشقآقاى غزال به عشق تیم عقاب و فقط براى رفاقت با مدیران این تیم حاضر شده براى یك سال از این تیم 80میلیون تومان بگیرد. این حركت جوانمردانه! خداداد باعث شده تا او غایب بزرگ گرانترین ها باشد!





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 453]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن