تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815272872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انجمن حمايت اززندانيان، مركزجمع‌آوري خودروهاي فرسوده دراروميه راه‌انداخت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: انجمن حمايت اززندانيان، مركزجمع‌آوري خودروهاي فرسوده دراروميه راه‌انداخت
پنجمين مركز جمع‌آوري خودروهاي فرسوده انجمن حمايت از زندانيان كشور روز شنبه در اروميه افتتاح شد.

اين مركز در ‪ ۱۵‬هزار مترمربع زمين و با يك ميليارد و ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال اعتبار توسط انجمن حمايت از زندانيان آذربايجان غربي راه‌اندازي شده است.

مدير عامل انجمن حمايت از زندانيان كشور در مراسم آغاز به كار اين مركز گفت: توانمندسازي و ايجاد فرصتهاي شغلي رويكرد اصلي انجمن حمايت از زندانيان است.

محسن نصيري افزود: اين انجمن قصد دارد با آموزش و ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي زندانيان، آنان را توانمند و نيازهاي رفاهي آنها را تامين نمايد.

وي با عنوان اينكه ‪ ۱۵‬هزار خانوار از زندانيان كشور زير حمايت مستقيم انجمن قرار دارند، افزود: ‪ ۱۶۲‬انجمن فعال در كشور وجود دارد كه پارسال ‪۵۰‬ ميليارد ريال به خانواده‌هاي زنداينان كمك كرده‌اند.

نصيري گفت: پيش‌بيني مي‌شود اين رقم امسال به ‪ ۷۰‬ميليارد ريال افزايش يابد.

دادستان دادسراهاي عمومي و انقلاب شهرستان اروميه نيز در اين مراسم پيشگيري از وقوع جرم و جنايت را از اولويت‌هاي مهم قوه قضاييه در سال جاري اعلام كرد و گفت: با ريشه‌يابي، شناخت دلايل جرم و مبارزه با بسترهاي وقوع جرم مي‌توان از وقوع بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي جلوگيري كرد.

غلامعلي رضايي با عنوان اينكه امسال از تعداد زندانيان استان كاسته شده شده است، افزود: با كاهش جمعيت زندانيان، خدمات ارايه شده به خانواده و خود زندانيان مطلوبتر شده است.

با راه‌اندازي مركز جمع‌آوري خودروهاي فرسوده در اروميه براي ‪ ۴۰‬نفر فرصت شغلي ايجاد شد. ك/‪۲‬
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن