تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818832084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازگشت رضازاده به روزهاي اوج


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: بازگشت رضازاده به روزهاي اوج
در آستانه بازي‌هاي المپيك 2008 پكن به نظر مي رسد حسين رضازاده هركول ايراني با ثبت ركوردهاي مناسب به روزهاي اوج خود نزديك مي شود.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" وزنه برداران المپيكي كشورمان در اردوي آماده سازي تمرينات خود را پشت سر مي گذارند و به نظر مي رسد كه شرايط مناسبي را تجربه مي كنند.

حسين رضازاده اسطوره وزنه برداري كشورمان نيز در اين اردو تمرينات را پشت سر مي گذارد و از آنجايي كه تمام تمركز خود را بر روي مهار وزنه هاي سنگين معطوف كرده است سعي دارد تا از حواشي موجود كه در آستانه المپيك شدت مي يابد حداكثر دوري را داشته باشد.

از همين رو گوشي موبايل خود را خاموش كرده تا بدون كمترين دغدغه تمرينات را پشت سر بگذارد.

محمود عبداللهي مسئول روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري كشورمان در خصوص وضعيت حسين رضا زاده به خبرنگار ورزشي برنا گفت: رضا زاده تمرينات آماده سازي را بسيار خوب دنبال كرده و طي روزهاي اخير موفق به مهار وزنه هاي مناسبي شده است.از همين رو به نظر مي رسد كه وي با روزهاي اوج خود فاصله چنداني نداشته باشد و بتواند تا آغاز بازي هاي المپيك به شرايط آرماني رسيده و دست به افتخار ديگري براي ايران بزند.

به گفته عبداللهي هركول ايراني در تمرينات وزنه 235 كيلوگرم را در حركت دو ضرب بالاي سر برده و با اين تفاسير با ركورد خود فاصله چنداني ندارد.ضمن اين كه او در حركت يك ضرب وزنه 200 كيلو گرم را مهار كرده است.

رضا زاده بدون اينكه خم شود و در حالتي كاملا عمود وزنه 200 كيلوگرم را بالاي سر برده و اين نشان از آمادگي مناسب وي مي دهد.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن