تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقام دانشگاه پيام نور: بودجه عمراني دانشگاه پيام نور پاسخگوي نيازهاي موجود نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قائم مقام دانشگاه پيام نور: بودجه عمراني دانشگاه پيام نور پاسخگوي نيازهاي موجود نيست
خبرگزاري فارس: قائم مقام دانشگاه پيام نور كشور گفت: بودجه عمراني اختصاص يافته به دانشگاه پيام نور، پاسخگوي نيازهاي موجود اين دانشگاه و دانشجويان آن نيست.


اصغر ابوالحسني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در دامغان افزود: بودجه عمراني دانشگاه پيام نور در سال جاري، 90 ميليارد ريال است و اين ميزان اعتبار نمي‌تواند پاسخگوي نيازهاي اين دانشگاه باشد.
وي با بيان اينكه دانشگاه پيام نور از منابع مالي ديگري همچون كمك‌هاي دولتي و خيران نيز استفاده مي‌كند، افزود: تقويت ابعاد كيفي اين دانشگاه از اولويت‌هاي دانشگاه پيام نور است.
قائم مقام دانشگاه پيام نور گفت: تقويت استادان و بهبود نسبت استاد به دانشجو، اصلاح متون كتاب‌هاي درسي، توليد محتواي الكترونيكي با كمك گروه‌هاي علمي، تبديل شدن به قطب مجازي دانشگاه‌هاي كشور و نيز اصلاح نظام امتحانات و سامانه آزمون از مهم‌ترين برنامه‌هاي امسال اين دانشگاه است.
ابوالحسني از تحصيل يك ميليون دانشجو و دانش‌پذير در 488 واحد دانشگاهي پيام نور در كشور خبر داد و اضافه كرد: اين دانشجويان در هفت هزار رشته محل كارشناسي، 150 رشته محل كارشناسي ارشد و 17 رشته دكترا در حال تحصيل هستند.
وي با اشاره به فعاليت سه هزار و 500 نفر عضو هيئت علمي در دانشگاه‌هاي پيام نور تصرح كرد: از زمان راه‌اندازي اين دانشگاه تاكنون موفقيت‌هاي خوبي در جذب اعضاي هيئت علمي در دانشگاه پيام نور حاصل شده است.
قائم مقام دانشگاه پيام نور كشور اظهارداشت: دانشگاه پيام نور چهارمين دانشگاه جهان در شمار دانشجويان و پرداختن به مسائل كمي در امور تحصيلي است.
ابوالحسني افزود: واحدهاي دانشگاهي پيام نور در 55 كشور جهان مشغول فعاليت هستند.
وي ادامه داد: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان امسال شمار اين واحدها در كشورهاي مختلف جهان به 100 واحد افزايش يابد.
قائم مقام دانشگاه پيام نور با بيان اينكه رسالت دانشگاه پيام نور رسالتي تربيتي و فرهنگي است، اضافه كرد: كارمندان، دانشجويان، استادان و مسئولان اين دانشگاه بايد با رفتار و اخلاق اسلامي خود، براي ساير دانشگاه‌هاي كشور الگو باشند و در حفظ هويت انقلاب اسلامي تلاش كنند.
وي فضاي فيزيكي در اختيار هر دانشجوي دانشگاه پيام نور را 9/0 مترمربع در كشور ذكركرد و گفت: اين فضا در دانشگاه‌هاي سراسري بين چهار تا 9 مترمربع است.
قائم مقام دانشگاه پيام نور كشور به منظور شركت در آيين معارفه رئيس جديد دانشگاه پيام نور دامغان كه در سالن هلال احمر اين شهرستان برگزار شد، به دامغان سفر كرده بود.
در مراسمي به همين منظور، علي پريمي به عنوان رئيس جديد دانشگاه پيام نور دامغان معرفي و از تلاش هاي رضا داوري، رئيس قبلي اين دانشگاه تجليل شد.
انتهاي پيام/ر
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن