تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانش - خداحافظ بيل گيتس


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: دانش - خداحافظ بيل گيتس
دانش - خداحافظ بيل گيتس

ياهونيوز: دانشجوي ‌ترك تحصيل كرده دانشگاه‌ هاروارد كه بزرگ‌ترين شركت نرم‌افزاري جهان را بنيانگذاري كرد تا چند روز ديگر به كار رسمي ‌در مايكروسافت پايان مي‌دهد. پس از كناره‌گيري بيل گيتس از مايكروسافت در 27 ماه ژوئن (هفتم تيرماه)، سه نفر جاي خالي وي را پر خواهند كرد. گيتس پس از بازنشستگي از مايكروسافت، رئيس هيات مديره و بزرگ‌ترين سهامدار آن باقي خواهد ماند اما به گفته تحليلگران او همچنان بخشي از مايكروسافت بوده و عزيمت وي نمادين خواهد بود.

پايان خجالت با هورمون دوست داشتن

ايرنا: دانشمندان با استفاده از هورمون آكسي‌توس ين در حال توليد داروي شگفت‌انگيزي هستند كه به گفته آنان مي‌تواند خجالت و اضطراب را از بين ببرد. به گزارش رويترز، تحقيقات قبلي نشان داده است آكسي‌توسين كه هورمون «دوست داشتن» نيز خوانده مي‌شود به زايمان و برقراري پيوند عاطفي مادر با نوزاد تازه‌متولدشده‌اش كمك مي‌كند و مي‌تواند اضطراب و ترس را كاهش دهد.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن