تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815377884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي: ايران وارد باشگاه قدرت جهاني شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي: ايران وارد باشگاه قدرت جهاني شده است
خبرگزاري فارس: رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران گفت: با وجود همه فشار‌ها ايران وارد باشگاه قدرت جهاني شده در حالي كه تمام اقدامات سردمداران سلطه جلوگيري از تثبيت اين رويداد با اتهام‌هاي گوناگون است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، يدالله جواني بعد از ظهر امروز در همايش «جمهوري اسلامي ايران، بزرگ‌ترين قرباني تروريسم» كه در سالن غدير اين شهر برگزار شد، افزود: امروز بيداري اسلامي و انوار مشعشع اسلام، آمريكا و سردمداران سلطه را به چالش كشيده و به بزرگ‌ترين دغدغه آن‌ها تبديل شده است.
وي گفت: با وجود همه فشارها امروز ايران به كشوري قدرتمند، با ثبات و داراي نفوذ در منطقه تبديل شده است.
رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: با مرور حوادث سه دهه انقلاب به ويژه دهه اخير درمي‌يابيم كه سردمداران نظام سلطه و در راس آنها آمريكا و رژيم صهيونيستي چند اتهام را به جمهوري اسلامي ايران نسبت مي‌‌دهند و همواره نيز با تبليغات سنگين و به كارگيري ابزارهاي رسانه‌اي سعي مي‌كنند ملت ايران را در اذهان مردم جهان با اين ويژگي‌ها معرفي كنند.
جواني نقض حقوق بشر را نخستين محور اين اتهامات عنوان كرد و افزود: چون آنها داعيه طرفداري از حقوق بشر را براي خود مطرح كرده و از آن به عنوان ابزاري براي در دست گرفتن مديريت جهان استفاده مي‌كنند، بايد افكار مردم جهان را به سمتي هدايت كنند كه تنها آنان را بپذيرند و از اين رو ناچارند خودشان را حامي و مخالفان را ناقض حقوق بشر معرفي كنند.
وي ادامه داد: اين در حالي است كه ملت ايران با تأسي از آموزه‌هاي ديني و پيروي از امام راحل، خود را در نقطه مقابل نظام سلطه قرار داده و منافع آنها را به چالش كشيده است.
جواني افزود: در چنين شرايطي استراتژي آنها منزوي كردن ايران و راه آن نيز تغيير اذهان عمومي مردم جهان نسبت به ايران است كه وارد كردن اتهام نقض حقوق بشر دستاويزي براي پيشبرد اين استراتژي است.
رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دومين اتهام وارده به ايران را تلاش براي دستيابي به سلاح هسته‌اي و كشتار جمعي عنوان كرد و گفت: با اين وسيله اينگونه به مردم منطقه و جهان وانمود مي‌كنند كه ايران تهديدي جدي و مخالف استقرار صلح پايدار در منطقه و جهان است و اگر خاورميانه همچنان بحراني است، به دليل كارشكني‌هاي جمهوري ‌اسلامي ايران است.
وي معرفي ايران به عنوان نظامي تروريست‌پرور و حامي تروريسم را سومين اتهام وارده دانست و اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران دقيقاً به مواردي متهم مي‌شود كه آمريكا خود پرچمدار آن است.
جواني افزود: درحالي كشورمان به نقض حقوق بشر متهم مي‌شود كه آمريكا بيش از همه در داخل و خارج از خاك خود و در هر جايي كه منافعي به شكل نامشروع براي خود تعريف كرده براي دستيابي به آن از هيچ اقدام ضد بشري ابايي ندارد.
وي ادامه داد: تاكنون نيز آمريكا در اين راستا جناياتي مرتكب شده كه نظاير آن را در قرون وسطي و ماقبل آن مي‌توان جستجو كرد.
جواني گفت: كشورهاي غربي در حالي از حقوق بشر، تمدن و تجدد سخن مي‌گويند و حتي دم از حقوق حيوانات مي‌زنند كه براي رسيدن به منافعشان جناياتي را مرتكب مي‌شوند كه نظاير آن در طول تاريخ ديده نشده است.
رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: در حالي ايران به تلاش براي دستيابي به سلاح هسته‌اي متهم مي‌شود كه آمريكا هر روز به زرادخانه‌هاي خود افزوده است، نسل‌هاي جديدي توليد مي‌كند و هر جا كه لازم باشد، آن را به كار مي‌گيرد.
وي تصريح كرد: ملت ايران در حالي مخالف صلح در منطقه معرفي مي‌شود كه آزادي ملت‌ها و به ويژه فلسطين را در گرو استقرار صلح مي‌داند و معتقد است اگر ناآرامي در منطقه وجود دارد به دليل جعل رژيم صهيونيستي و حمايت‌هاي غرب از آن است.
جواني خارج شدن ايران از انفعال و ورود به سياست فعال را براي مقابله با اين اتهامات ضروري دانست و افزود: ملت آزاده ايران بايد رسوايي آمريكا را فرياد زده و آنجايي كه دم از حقوق بشر و مبارزه با تروريست مي‌زند، با صداي بلند به جهانيان بگويد كه آمريكا همانند ديگر ادعاهايش، دروغ مي‌گويد.
وي گفت: ما بايد غرب را به چالش كشيده و به جاي اينكه در صدد تبرئه كردن خود از اتهامات واهي باشيم، آلوده بودن آمريكا به اين موارد را اثبات كنيم و آن را در سطح جهان به خوبي جا بيندازيم.
جواني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تقسيم دنيا به دو بلوك شرق و غرب پس از جنگ دوم جهاني، افزود: با فروپاشي بلوك شرق و كمونيسم، آمريكا به اين احساس رسيد كه دوران سلطه كامل بر جهان فرا رسيده و شرايطي فراهم شده تا ارزش‌هاي ليبرال دموكراسي را با نظم نويني در جهان حاكم كند.
رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: آنها با اين استدلال كه ديگر مانعي بر سر راهشان نيست، هزاره سوم و مشخصاً سده اول را از آن خود مي‌دانستند اما ديري نپاييد كه آنچه كه پير جماران مي‌گفت هويدا شد و اسلام فطرت‌هاي مردم جهان را بيدار ساخت.
انتهاي پيام،/ك
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن