تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804880391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش جامعه اسلامي مهندسين رسيدن به نامزد واحد براي انتخابات آينده است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تلاش جامعه اسلامي مهندسين رسيدن به نامزد واحد براي انتخابات آينده است
دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در جمع خبرنگاران گفت: تمام تلاش اصولگرايان براي رسيدن به كانديداي واحد در اننخابات رياست جمهوري آينده است البته اين به آن معنا نيست كه ديگران را از رقابتهاي درون تشكيلاتي محروم كنيم آنها تلاش خود را آغاز كرده اند و اشكالي هم ندارد.


به گزارش خبرنگار سياسي برنا، محمدرضا باهنر، دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در حاشيه هشتمين كنگره تشكل متبوعش با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالي درباره احتمال رسيدن اصولگرايان به كانديداي واحد براي انتخابات رياست جمهوري آينده، گفت: تمام تلاش ما براي رسيدن به كانديداي واحد است البته اين به آن معنا نيست كه ديگران را از رقابتهاي درون تشكيلاتي محروم كنيم آنها تلاش خود را آغاز كرده اند و اشكالي هم ندارد.

وي با بيان اين مطلب افزود: همانطور كه در دور هشتم مجلس شوراي اسلامي، جبهه متحد اصولگرايان توانست 85 درصد از كانديداهاي خود را به مجلس وارد كند به اميد خدا با ادامه اين روند به اهداف خود خواهد رسيد.

نايب رييس دوم مجلس درباره مكانيزم رسيدن به اين وحدت نيز اظهار داشت: رقابت درون جناحي نقدهايي را ايجاد مي كند، تلاش مي كنيم با برطرف نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت به اين مكانيزم برسيم ولي هنوز ساختاري براي آن تعريف نكرده ايم.

وي در ادامه درباره اعتراض برخي از نمايندگان نسبت به تركيب كميسيون هاي تخصصي مجلس، تصريح كرد: چيدن تركيب كميسيون هاي مجلس از كارهاي سخت و دشوار هر مجلسي است و حدود 30 تا 40 درصد از نمايندگان شايد توفيق پيدا نكنند دركميسيون هايي كه به عنوان اولويت اول خود انتخاب كرده اند، حضور داشته باشند.

باهنر اعلام كرد: كميسيون هاي امنيت ملي و صنايع از جمله كميسيون هاي پر ازدحام بودند و انتخاب اعضاي آن مكانيزيم هاي خاص خود را دارد كه نهايتا با تصميم روساي شعب اعضاي آن انتخاب مي شوند.

نايب رييس مجلس اظهار نظر اعضاي فراكسيون اقليت مجلس مبني بر اينكه ما را در كميسيون ها راه نداده اند، نوعي كم لطفي دانست و اظهار داشت: البته مي توانست انتخاب اعضاي كميسيون ها با دقت بيشتري انجام شود ولي مثلا در كميسيون امنيت ملي 21 نفر از متقاضيان نتوانستند به آن راه پيدا كنند كه جمعي از آنها از اكثريت و تعدادي از اقليت بودند ولي در نهايت معتقديم مي توان به تعادل و تعامل برسيم.

وي در خصوص تشكيل حزب فراگير جامعه اسلامي مهندسين نيز بيان داشت: متاسفانه در حال حاضر در جامعه اسلامي مهندسين به علت محدوديت هاي اساسنامه اي، اعضاي ما فقط مي توانند مهندس باشند. گرچه ما نخبگان خوبي را در مجموعه گردآورديم ولي فكر مي كنيم با تغيير اساسنامه فعاليت ها براي مجوز يك حزب فراگير در جامعه اسلامي مهندسين فراهم شود و ما با استقبالي كه از سوي اعضا داشتيم كار خود را شروع كرديم.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در پايان در پاسخ به سئوالي مبني بر كارآيي حزب فراگير مد نظر جامعه اسلامي مهندسين، خاطرنشان كرد: تجربه نشان داده است در بسياري از انتخابات ها با اجماع اصولگرايان موفقيت هاي خوبي نصيب آنها شده است همانگونه كه در حال حاضر سه چهارم نمايندگان مجلس هشتم تحت حمايت جبهه متحد اصولگرايان هستند، بنابراين حزب فراگير قطعا مي تواند كارآيي زيادي داشته باشد.

بنا به اين گزارش، هشتمين كنگره سراسري جامعه اسلامي مهندسين صبح امروز (پنجشنبه) با دستور كار بررسي طرح تشكيل حزب فراگير در اين تشكل و چشم انداز اين تشكل در افق 1404 و استراتژي هاي تحقق آن در حسينيه الزهرا مجتمع امام خميني(ره) برگزار شد.

شايان ذكر است در اين نشست كه برخي سران احزاب اصولگرا، تعدادي از اعضاي شوراي سوم شهر تهران، محمد حسين موسي پور، معاون حقوقي و پارلماني وزارت كشور، محمدرضا تابش نماينده مردم اردكان در مجلس و عضو فراكسيون اقليت مجلس حضور داشتند، رييس مجلس شوراي اسلامي ميهمان و سخنران ويژه بود.

محمد رضا باهنر، دبير كل جامعه اسلامي مهندسين نيز درسخنان خود با بيان اينكه اين تشكل همراه و هماهنگ با ديگر تشكل هاي اصولگرا حركت هاي سياسي خود را شكل مي دهد، گفت: ما خود را فرزندان حزب جمهوري اسلامي مي دانيم و پيرو تشكيلاتي آيت الله بهشتي هستيم و تلاش مي كنيم براي اهداف مقدس نظام جمهوري اسلامي در راستاي ارتقاء آن حركت كنيم.

وي همچنين به ارائه گزارش ساليانه عملكرد جامعه اسلامي مهندسين پرداخت.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن