تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819870126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برای بازی در نقش ستایش فقط با مریلا زارعی صحبت‌ کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:


 

برای بازی در نقش ستایش فقط با مریلا زارعی صحبت‌ کردیم

سینمای ما- در حالی که مجموعه تلویزیونی «ستایش» به قسمت‌های پایانی پخش خود نزدیک می‌شود، خبری مبنی بر احتمال حضور مریلا زارعی و ماه‌چهره خلیلی در فاز دوم این مجموعه تلویزیونی منتشر شد. کارگردان «ستایش» ضمن اعلام مذاکره با مریلا زارعی برای حضور در فاز دوم این مجموعه تلویزیونی، از سرنوشت غیرقطعی سریال نوروزی شبکه تهران خبر داد.
در حالی که مجموعه تلویزیونی «ستایش» به قسمت‌های پایانی پخش خود نزدیک می‌شود، خبری مبنی بر احتمال حضور مریلا زارعی و ماه‌چهره خلیلی در فاز دوم این مجموعه تلویزیونی منتشر شد، سعید سلطانی ضمن تکذیب این خبر افزود: در حال مذاکره برای انتخاب بازیگر این نقش هستیم و تاکنون با مریلا زارعی صحبت‌هایی داشتیم و با هیچ گزینه دیگری وارد مذاکره نشده‌ایم.

کارگردان «ستایش» در ادامه افزود: در حال حاضر روی کلیت فیلمنامه کار می‌کنیم و تعداد مشخصی از قسمت‌‌های فیلمنامه به مرحله نگارش نرسیده است.

به گفته وی، در سری دوم قصه کاراکترها با گذر ۲۰زمان ساله در زمان حال روایت خواهد شد و فضای قصه مطابق با حال و هوای امروز جامعه خواهد بود.

سلطانی درادامه در خصوص آخرین وضعیت تولید سریال نوروزی شبکه تهران از سرنوشت غیرقطعی این پروژه تلویزیونی خبر داد و افزود: هنوز چیزی قطعی نیست و فعلا مشغول رایزنی و مذاکره هستیم.

این در حالی است که طبق اعلام روابط عمومی شبکه تهران، یک تیم نویسندگی، نگارش متن‌های این مجموعه طنز را به سرپرستی امیرمهدی ژوله آغاز کرده‌اند تا به محض نوشتن 5 قسمت از مجموعه وتحویل آن به شبکه تهران، سلطانی آن را جلوی دوربین ببرد.

حمیدرضا مهدوی که سریال «تکیه بر باد» را به عنوان یکی از گزینه‌های پخش در ماه رمضان امسال آماده پخش کرده بود، تهیه‌کنندگی این پروژه تلویزیونی را با عنوان موقت «فراموشی» به عهده دارد. سلطانی پیش از این مجموعه کمدی «مامور بدرقه» و «شکرانه» را برای شبکه تهران کارگردانی کرده بود.


منبع : شبکه ایران






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 970]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن