تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812913487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهارمين بانك اروپايي 9 هزار كارمند خود را اخراج مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: چهارمين بانك اروپايي 9 هزار كارمند خود را اخراج مي كند


تهران_خبرگزاري ايسكانيوز : يوني كرديت، چهارمين بانك بزرگ اروپايي قصد دارد تا 9 هزار تن از كارمندان خود را اخراج كند. مديران اين بانك هدف از اين كار را اجراي برنامه ي از پيش تعيين شده دانستند كه اساس آن در سالهاي 2008 تا 2010 اين تعداد تعديل خواهند شد.

به گزارش روز پنجشنبه بخش فرانسه گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز" به نقل ازخبر گزاري رويترز، يوني كرديت كه به عنوان دومين بانك بزرگ ايتاليا و چهارمين بانك اروپا شناخته مي شود، هدف از تعديل نيروهاي خود را رشد متوسط ميزان بهره وري و كاهش هزينه هاي اين بانك ابراز كرد.
مديران اين شركت تصميم گرفته اند ، در برنامه اي در سال جاري ميزان بهره وري خود را از 52/0 يورو به 56/0 يورو برسانند و رشد سالانه ي اين مجموعه ي بزرگ را از 10 درصد به 12 درصد در سال 2008 برسانند و به همين دليل بيش از 9 هزار كارمند خود را اخراج مي كنند.
از ديگر عوامل اين تعديل نيرو در برخي مراكز مالي اروپايي افزايش هزينه هاي جاري اين موسسات اعلام شده است./110
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 399]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن