تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار انزلي:كمپينگي با 500 جايگاه نصب چادر براي گردشگران انزلي آماده شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار انزلي:كمپينگي با 500 جايگاه نصب چادر براي گردشگران انزلي آماده شد
رشت - خبرگزاري مهر: بدرالدين بدري گفت: براي ساماندهي به امور گردشگري كمپينگي با ‪ ۵۰۰‬جايگاه نصب چادر با ظرفيت سه هزار نفر براي مسافران تابستاني آماده‌سازي شده‌ است.

بدري، شهردار انزلي در گفتگو با خبرنگار مهر در بندرانزلي، افزود: انزلي با برخورداري از ديدنيهاي بي‌نظيري شامل ساحل دريا، ساحل و تالاب زيباي انزلي، كاخ ميان پشته، بوستان ساحلي، ساختمان قديمي دادگستري، سالانه پذيراي دو و نيم ميليون گردشگر است.‬

وي همچنين گفت: جاذبه‌هاي گردشگري و چشم‌اندازهاي زيباي طبيعي همچون دريا و تالاب موقعيت ممتازي را براي سرمايه‌گذاري در انزلي به ويژه در بخش گردشگري و تجاري فراهم آورده‌است.

بدري اظهار داشت: شهرداري انزلي با هدف زيباسازي و مناسب‌سازي فضاي شهري و صرفه‌جويي در هزينه‌ها مديريت كارخانه آسفالت را به دست گرفت كه اكنون روزانه ‪ ۴۰۰‬تن توليد دارد.

شهردار انزلي، راه‌اندازي اين كارخانه موجب صرفه‌جويي در دو سوم هزينه‌هاي توليد و همچنين استفاده از ‪ ۱۰‬تا ‪ ۱۲‬هزار تن براي آسفالت و لكه‌گيري خيابانها درماه مي‌شود.

بدري تصريح كرد: طبق مصوبه كار گروه فني آسفالت استان ، مبلغ تمام شده براي هر تن آسفالت تقريبا ‪ ۶۰۰‬هزار ريال است كه شهرداري انزلي ‌با توجه به استفاده از نيروهاي خدماتي شهرداري براي توليد و پخش آسفالت موفق به صرفه‌جويي و خودكفايي شده ‌است.

شهردارانزلي يادآورشد: خيابان پرستار، پل تازه احداث واحدي ، منطقه نيمه ‌شعبان و شاليور از جمله مناطق تازه آسفالت شده شهر انزلي است .

بندر انزلي از مراكز تجاري و گردشگري گيلان و شمال كشور به شمار مي‌رود.
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن