تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815659880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامي مشهد خبرداد: افتتاح سه سالن سينما بهمن مشهد افزايش موسسه‌هاي قرآني به 50 موسسه تا پايان سال تشكيل 12 اتاق فكر و اجراي 300طرح


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامي مشهد خبرداد: افتتاح سه سالن سينما بهمن مشهد افزايش موسسه‌هاي قرآني به 50 موسسه تا پايان سال تشكيل 12 اتاق فكر و اجراي 300طرح
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مشهد گفت: حدود 300 طرح مختلف در اداره فرهنگ و ارشاد مشهد تدوين و در حال بررسي و انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان، محمد كاظم دبيري، صبح امروز در جمع خبرنگاران با بيان اين كه فعاليت‌هاي ارشاد اسلامي مشهد در طول سال به نوعي غني‌سازي اوقات فراغت با گرايش تخصصي است، اظهار داشت: اوقات فراغت در آموزش و پرورش، بسيج و سازمان تبليغات تفاوت‌هايي با ارشاد اسلامي دارد و مي‌توان تمامي فعاليت هاي ارشاد اسلامي در طول سال را غني‌سازي اوقات فراغت با گرايش تخصصي كه افراد را به يك حرفه خاص راهنمايي مي‌كند، تعبير كرد.

دبيري تصريح كرد: موسسات آموزشي آزاد هنري ارشاد مشهد نيز در رشته‌هاي خوشنويسي، سينمايي، نقاشي و موسيقي با رويكرد تخصصي فعاليت مي كنند و در تابستان نيز فضاي بيشتري را به اين امر اختصاص مي دهند.

وي اظهار داشت: شكل ديگر برنامه اوقات فراغت در ارشاد به صورتي است كه شايد ميداني و برنامه‌اي انجام مي شود و در گروه سينمايي، نمايش خياباني و سالني و گروه مسابقات كتابخواني و جشنواره‌ها مانند جشنواره خوشنويسي برگزار مي‌شود.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مشهد ابراز داشت: رويكرد فعاليت انجمن هاي ارشاد با توجه به فضايي كه دانش‌آموزان در 9 ماه تحصيل دارند، متفاوت بوده و در يك فضاي كارگاهي و ميداني است.

وي از برگزاري همايش عفاف و حجاب در تبيين انديشه‌هاي اسلامي در خصوص حجاب و عفاف در تابستان خبر داد و گفت: در خصوص برگزاري جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، جشن بانوي مهر در مجتمع فرهنگي - هنري شهيد هاشمي‌نژاد برنامه ريزي شده است، همچنين به همين مناسبت نمايشگاه نقاشي و عفاف و حجاب نيز برگزار خواهد شد.

دبيري در ادامه با بيان اينكه فردا صبح سه سالن سينما بهمن با ظرفيت بيش از 400 صندلي افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: ارشاد اسلامي مشهد براي پايگاه‌هاي تابستاني تمام ادارات نرخ گروهي بليط سينما را نيم‌بهاء كرده است و براي اين كار لازم است تا تمام سازمان‌هاي متقاضي با ارشاد مكاتبه داشته باشند.

وي با اشاره به اينكه به زودي در سالن هاشمي‌نژاد هر شب تئاتر اجرا خواهد شد، خاطرنشان ساخت: در بحث تئاتر نيز هماهنگي‌هايي با شهرداري براي اجراي خياباني در پارك‌هاي كوهسنگي و ملت انجام شده است.

دبيري از افتتاح سالن مجتمع امام رضا(ع) در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: همچنين با سازمان هلال احمر جهت اجراي نمايش در آنجا رايزني هايي انجام شده است كه به صورت مشترك در زمينه ديني و حوزه دفاع مقدس نمايش اجرا شود. همچنين ارشاد مشهد طرحي نيز جهت بازديد از اماكن فرهنگي مانند چاپخانه‌ها و شركت‌هاي سينمايي بزرگ در دست اجرا دارد.

به گزارش ايسنا، رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مشهد گفت: روز شنبه هفته آينده جلسه‌اي در زمينه توجه دادن روابط عمومي سازمان‌ها به بند "ي" ماده 104 قانون توسعه مبني بر اينكه سازمان‌ها مي‌توانند براي فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري و ورزشي و ديني براي رشد فضايل كارمندان خود به ارشاد مراجعه كنند، برگزار خواهد شد.

دبيري بيان كرد: در دو مجتمع فرهنگي هنري امام رضا(ع) و سلطان علي مشهدي به طور خاص به بحث اوقات فراغت پرداخته مي‌شود و همچنين در زمينه نقد عكس و فيلم ارشاد مشهد فعاليت عمده خواهد داشت.

وي با بيان اينكه افتتاح سالن سينماي مجتمع امام رضا(ع) در هفته دولت امكان‌پذير نيست، تاكيد كرد: اعتبارات اين سالن جذب شده است و در صورتي كه اعتبار متممي نيز از سفر رياست جمهوري اضافه شده باشد، چون جذب آن زمان‌بر است، در هفته دولت افتتاح نمي‌شود.

وي از آمادگي ارشاد مشهد براي افتتاح سالن سينماي پيروزي خبر داد و گفت: بحث سينماي "شهر قصه" در منطقه گلشهر در دست بررسي است، همچنين در صورت برطرف شدن اختلافات مالكان، ارشاد آمادگي افتتاح سينماي بلوار پيروزي با نام "سينما پيروزي" را دارد.

دبيري از ايجاد نمايشگاه‌هاي كتاب در پارك هاي مشهد خبر داد و گفت: طبق توافقي كه با شهرداري مشهد شده است، فقط انتشارات شهر مشهد مي‌توانند اقدام به برپايي نمايشگاه‌ در مرداد و شهريور كنند.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مشهد در ادامه گفت: البته حدود 6 نمايشگاه كتاب مجوز فعاليت در ميدان‌هاي تقي‌آباد، شهدا، شهيد گمنام، و چهار راه مخابرات و خيابان ميامي گرفته و مشغول فعاليت هستند.

دبيري با بيان اينكه به دنبال اجرايي كردن جشنواره تئاتر مشهد هستيم، تصريح كرد: امسال برنامه‌هاي نمايش در 10 طرح مشخص مدون شده است و به دنبال تامين منابع مالي و مساعدت‌هاي آن هستيم، طرح تئاتر 87، برگزاري كلاس هاي آموزشي تئاتر، دعوت از گروه‌هاي حرفه‌اي نمايش كشور، فرستادن گروه هاي نمايشي از مشهد به شهرستان‌هاي استان و جشنواره نمايشنامه خواني از جمله اين طرح‌هاست.

رييس ارشاد مشهد خاطرنشان ساخت: امسال توليد دو گونه نمايش در زمينه تئاتر دفاع مقدس، ايثار و شهادت و پيشگيري و مبارزه با اعتياد از جمله كارهاي در دست اجراي ارشاد است.

دبيري با بيان اين كه توجه امسال به آموزش در تئاتر است، اظهار داشت: نگاه ارشاد مشهد امسال به عمق بخشيدن به متون و محتواي نمايش است به صورتي كه قرار است تمام گروه‌هاي نمايشي كه در بحث ديني نمايش تهيه مي‌كنند، در كنار خود يك مشاور ديني داشته باشند.

وي بيان داشت: ارشاد مشهد با سازمان فرهنگي تفريحي و مديريت هنري شهرداري به توافق رسيده است كه در سه فضاي شهري، هفته‌اي سه نوبت فعاليت تئاتر خياباني داشته باشد.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مشهد افزود: تشكيل 12 اتاق فكر از ديگر برنامه هاي ارشاد مشهد است كه با حضور اساتيد و صاحب‌نظران هر رشته تشكيل مي شود.

وي با بيان اينكه حدود 300 طرح مختلف در ارشاد مشهد تدوين و در حال بررسي و انجام است، گفت: يكي از طرح‌هاي در دست اقدام افزايش موسسه‌هاي قرآني به 50 موسسه تا پايان سال است، همچنين طرح حفظ قرآن و مفاهيم نيز در دست اجراست.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 485]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن