تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805431776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انديشمندان مسلمان امارات:مراكز اسلامي بايد براي ناكامي توطئه صهيونيستي «قرآن نت» تلاش‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: انديشمندان مسلمان امارات:مراكز اسلامي بايد براي ناكامي توطئه صهيونيستي «قرآن نت» تلاش‌كنند
گروه بين‌الملل: گروهي از علما و انديشمندان مسلمان امارات با تأكيد بر تلاش اسراييل براي تحريف قرآن كريم با راه‌اندازي پايگاه اينترنتي قرآن نت، تلاش مراكز اسلامي براي ناكام‌گذاشتن اين توطئه صهيونيستي را خواستار‌شدند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه «البيان» امارات، اين گروه از علماي مسلمان اعلام‌كردند: هدف سردمداران صهيونيسم از راه‌اندازي چنين پايگاهي دور‌كردن مسلمانان از دين مبين اسلام است و گروه‌هاي اسلامي بايد نسبت به اهداف شوم طراحان آن هوشيار‌باشند.

«احمد الحداد» مدير دارالافتاء اداره امور اسلامي و خيريه دبي با اشاره به آيه43 سوره نحل «فاسألوا أهل الذكر إن كنتم لا تعلمون» گفت: مسلمانان بايد براي تفسير قرآن كريم به كارشناسان برجسته و آشنا به فقه لغت، قواعد اصول، علم حديث و ديگر علوم مربوط به تفسير قرآن مراجعه‌ و از تفسيرهاي نادرست در اين زمينه دوري‌كنند.

الحداد افزود: قرآن كتاب قانون يا علوم اجتماعي نيست كه با قواعد قانوني و توسط افراد ناآگاه آن را تفسير‌كرد؛ بلكه كلام خداست و جن ‌و ‌انس از آوردن يك آيه از آن هم عاجز و ناتوانند.

وي تصريح‌كرد: بدون شك طرح يهودي صهيونيستي قرآن نت تلاشي همه‌جانبه براي تحريف قرآن كريم با هدف محو تعاليم الهي و تحقق طرح خاورميانه جديد به رهبري سردمداران اسراييلي است.

الحداد در پايان اظهار‌كرد: آيا امت اسلام از تفسير قرآن كريم ناتوان مانده‌است كه اسراييل با راه‌اندازي قرآن‌نت براي شرح آيات الهي تلاش‌مي‌كند؟ كدام مسلمان چنين تفاسيري را خواهد‌پذيرفت؟

سوءاستفاده از كتاب‌هاي آسماني؛ گستاخي يهوديان تندرو

در همين راستا «احمد نور سيف» ناظر كل مركز ديني دبي نيز اعلام‌كرد: يهوديان افراطي اسراييل از تمام شرايط به نفع خود بهره‌مند‌مي‌شوند و حتي براي رسيدن به اهداف خويش با گستاخي تمام از كتاب‌هاي آسماني نيز سوء‌استفاده‌ مي‌كنند.

نور سيف افزود: جهان اسلام به تفسير قرآن كريم به چنين شيوه‌هايي نياز‌ندارد؛ چراكه چنين اقداماتي با هدف گمراهي مسلمانان و حتي غيرمسلمانان انجام‌مي‌شود.

وي با اشاره به نقش مهم مراكز اسلامي در پاسخ به چنين هجمه‌هايي تصريح‌كرد: تمام مؤسسه‌هاي اسلامي همچون مجامع فقهي و وزارت‌خانه‌هاي اوقاف و امور اسلامي بايد با عمل به وظايف خود مجالي به سوءاستفاده ‌كنندگان از آيات الهي و فرصت‌طلبان ندهند.

سيف الجابري مدير اداره تحقيقات دفتر امور اسلامي و خيريه امارات نيز در اين‌‌باره گفت: قرآن كريم معجزه‌ جاويد الهي است و هيچ‌كس نخواهد‌توانست آيه يا سوره‌اي از آن را تغيير‌دهد و چنين تلاش‌هايي همواره ناكام خواهد‌ماند.

وي تصريح‌كرد: هدف از اجراي چنين طرح‌هايي نابودي فرهنگ غني مسلمانان است و كارشناسان و علماي برجسته بايد با برنامه‌ريزي مناسب با چنين اقداماتي مبارزه‌كنند.

يادآوري‌مي‌شود شماري از دانشجويان اسراييلي در حال راه‌اندازي پايگاه ‌اطلاع‌رساني «قرآن‌نت» براي تفسير قرآن كريم به زبان عبري هستند و مسئولان اسراييلي درنظردارند تفسير قرآن كريم به زبان عبري را به صورت كتاب منتشركرده و آن را به زبان‌هاي تركي، فارسي، انگليسي و فرانسه ترجمه‌كنند.

وزارت خارجه اسراييل درباره راه‌اندازي پايگاه اينترنتي قرآن‌نت ادعاكرد: اين اقدام پل ارتباطي جهان اسلام وغرب و وسيله‌اي آموزشي براي نشان‌دادن زيبايي قرآن كريم و احترام اين كتاب مقدس به كرامت انسان است!

علما و فقهاي مسلمان، تأسيس پايگاه اطلاع‌رساني قرآن‌نت را ادامه تلاش‌هاي اسراييل براي تحريف قرآن كريم و ترفندي براي عادي‌سازي روابط فرهنگي جهان اسلام و اسراييل تلقي‌كردند.

مسئولان وزارت اوقاف مصر و فلسطين نيز با تأكيد بر تلاش اسراييل براي نزديك‌شدن به مسلمانان با راه‌اندازي پايگاه به ظاهر اسلامي قرآن‌نت نسبت به پيامدهاي چنين اقدامي هشدار‌دادند.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن