تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز به كار پايگاه اطلاع رساني ستاد نوآوري و شكوفايي صنايع و معادن


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آغاز به كار پايگاه اطلاع رساني ستاد نوآوري و شكوفايي صنايع و معادن
مدير گروه فناوري اطلاعات سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور روز سه شنبه با اشاره به راه اندازي اين سايت توسط كارشناسان اين سازمان، گفت:
اين طرح براساس فرمايشات مقام معظم رهبري كه در ابتداي سال جاري مبني بر قرار گرفتن نوآوري و خلاقيت به عنوان عناصر كليدي پيشرفت در صدر برنامه هاي دولت، به مرحله اجرا رسيد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور، بهزاد اسدپور افزود: وزير صنايع و معادن پيرو پيشنهاد سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور اقدام به ايجاد ستاد نوآوري و شكوفايي در بخش صنعت و معدن در ابتداي سال جاري كرد.

وي يادآور شد: پس از انتخاب سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور به عنوان دبيرخانه ستاد مذكور براي همكاري با ساير بخش‌هاي صنعت و معدن به منظور ارزيابي راه‌هاي بسط و گسترش نوآوري و شكوفايي فعاليتها به طور جدي آغاز شد.

اسدپور افزود: پس از نهايي شدن ساختار سازماني اين ستاد و تبيين چشم انداز، ماموريت و اهداف آن، ايجاد يك پورتال تخصصي به منظور اطلاع رساني از فعاليت‌هاي كلي ستاد در كارگروه‌هاي تخصصي مختلف در دستور كار كميته اطلاع رساني و فناوري اطلاعات ستاد قرار گرفت.

مدير گروه فناوري اطلاعات سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور، گفت: پورتال مورد نظر در حال حاضر با آدرس ‪ WWW.ICMIM.IR‬در اينترنت به ثبت رسيده است.

وي خاطرنشان كرد: اين وب سايت در بخش‌هايي درباره ستاد، راهكارها و برنامه‌هاي اجرايي، انجمن‌هاي گفت وگوي تخصصي صنعت و معدن، اخبار و رويدادهاي نوآوري، دوره‌هاي آموزشي، پيشنهادات و نظر سنجي، معرفي پژوهشگران و نوآوران برتر صنعت و معدن، قوانين و مقررات تشويقي براي ايجاد تسهيلات در روند ارائه طرح‌هاي نوآورانه در بخش‌هاي صنعت و معدن، تقسيم بندي موضوعي سايت، نحوه ارايه مطالب همايش ها، گزارش عملكرد ستاد، شاخص‌هاي ارزيابي تحقق ماموريت و اهداف نشريه الكترونيكي ستاد درحال اطلاع رساني و ارايه خدمات به كاربران است.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن