تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813227709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قيمت شير يارانه‌اي در استان فارس افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قيمت شير يارانه‌اي در استان فارس افزايش يافت
معاون پشتيباني و امور دام سازمان جهاد كشاورزي استان فارس گفت:از اول تيرماه امسال قيمت شير يارانه‌اي بسته بندي شده در كيسه يك ليتري از دو هزار ريال به دو هزار و ‪ ۵۰۰‬ريال افزايش يافت.

مهندس حميدرضا محسني، سه‌شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين افزايش قيمت احتمالا موجب مي‌شود كه كارخانه‌ها براي توليد شير با انگيزه بيشتري فعاليت كنند.

وي در خصوص قيمت خريد پايه شير توسط دولت گفت: اين قيمت در اوايل سال ‪ ۸۵‬ازسوي دولت دو هزار و ‪ ۹۰۰‬ريال اعلام شد كه بر اساس اين نرخ كارخانه‌ها شير را از دامدار خريداري كنند.

محسني افزود: امسال بر اساس شنيده ها، قرار است اين قيمت به چهار هزارو ‪ ۱۰۰‬ريال افزايش يابد ولي تاكنون هيچگونه ابلاغ رسمي در اين زمينه صورت نگرفته است.

اين مسوول اظهارداشت:تاقبل‌ازيكم‌تيرماه‌امسال‌يارانه‌اي كه‌دولت‌به‌كارخانه ها براي هر كيسه شير پرداخت مي‌كرد حدود دو هزار ريال بود ولي به نظر مي‌رسد با توجه به شرايط ايجاد اين مبلغ يارانه به رقمي بين سه هزار تا سه هزار و ‪ ۳۰۰‬ريال افزايش يابد ولي در اين زمينه هم هنوز ابلاغي صورت نگرفته است.

محسني در زمينه كمبود شير در مغازه‌ها گفت: اگر چه به دليل‌افزايش قيمت ممكن است شوك كوتاه مدتي به بازار مصرف و برخي از مصرف‌كنندگان اين محصول لبني وارد شود ولي با توجه به فصل تابستان و گرمي هوا، به نظر مي‌رسد كه شير يارانه‌اي بايد به اندازه كافي در مغازه‌ها براي عرضه به مصرف‌كنندگان وجود داشته باشد و در اين زمينه مشكلي متوجه بازار نشود.

وي بيان‌داشت: مشكلي كه هم اينك وجود دارد اين است كه‌قيمت شير يارانه‌اي رسما اعلام شده ليكن قيمت خريد پايه اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حتي با افزايش بهاي شير يارانه‌اي اين محصول در مغازه‌ها و فروشگاه‌هاي شيراز و استان فارس همچنان ناياب است و اغلب فروشندگان آن را به صورت پنهاني به فروش مي‌رسانند.

فروش شير يارانه‌اي با ماست، كشك، دوغ ، پنير و ساير محصولات لبني موضوعي است كه هميشه در شيراز وجود داشته و فروشندگان ترجيح مي‌دهند اين محصول را در ازاي خريد ساير محصولات لبني به مشتريان عرضه كنند.ك/‪۳‬
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن