تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شناسايي 10 زن زنداني با اتهام حمل مواد مخدر به زندان‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: شناسايي 10 زن زنداني با اتهام حمل مواد مخدر به زندان‌
جام جم آنلاين: 10 زن قاچاقچي كه در دوران مرخصي از زندان، مواد مخدر به داخل زندان اوين منتقل و اقدام به فروش آن در ميان زنان زنداني مي‌كردند، گناهكار شناخته شدند و بزودي در دادگاه محاكمه مي‌شوند.


محمدحسين شاملو، بازپرس شعبه يكم دادسراي امور جنايي تهران با اشاره به پرونده اعضاي باند زنان قاچاقچي به خبرنگار جام‌جم گفت: عصر دوم بهمن‌ماه سال پيش، مردي به اداره آگاهي تهران مراجعه و بيان كرد؛ دخترم به اتهام سرقت دستگير و دوره محكوميتش را در اوين سپري مي‌كند، اما از 2 ماه قبل به وسيله هم‌سلولي‌‌هايش معتاد شده است.

به دنبال اين شكايت، پرونده‌اي تشكيل و ماموران، تحقيقات ويژه‌اي را در اين زمينه آغاز كردند و در ادامه تحقيقات قضايي پليسي معلوم شد، تعدادي از زنان قاچاقچي كه دوره محكوميت خود را سپري مي‌كنند، اقدام به فروش مواد مخدر در ميان ديگر زنان زنداني مي‌كنند.

در جستجوي سرنخ‌

با به دست آمدن اين اطلاعات، ماموران، اين زنان زنداني را به صورت غيرمحسوس زير نظر گرفتند و پي بردند آنها زماني كه به مرخصي مي‌روند، مواد مخدر را از سوي همدستان خود براي فروش به داخل زندان انتقال مي‌دهند و تجارت سياه در زندان به راه مي‌اندازند.

بازپرسي شاملو ادامه داد: ماموران در ادامه تحقيقات، موفق به شناسايي 25 زن قاچاقچي شدند و آنها را براي ادامه تحقيقات به شعبه يكم دادسراي امور جنايي تهران انتقال دادند كه آنها در بازجويي‌هاي قضايي منكر هرگونه توزيع و فروش مواد مخدر در ميان زندانيان شدند و ادعا كردند، زمان مرخصي، فقط به اندازه اعتياد خود مواد مخدر خريداري و براي مصرف به داخل زندان منتقل كرده‌اند.

به دنبال اظهارات اين باند 25 نفره، آنها با قرار قانوني روانه زندان و 10 نفرشان گناهكار شناخته شدند كه روز گذشته پرونده آنها با صدور كيفرخواست به دادگاه ارسال شد تا محاكمه شوند. تحقيق از ديگر اعضاي باند به‌منظور شناسايي فروشندگان مواد مخدر ادامه دارد.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن