تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813235744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /افزايش روز بليت نيم‌بها در سينماها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /افزايش روز بليت نيم‌بها در سينماها
معرفي نامزدهاي بخش سينماي ايران جشنواره فيلم كودك، افزايش روز بليت نيم‌بها و پاسخ معاون سينمايي به رئيس رسانه ملي عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز سه‌شنبه چهارم تيرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحات فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با علي‌اكبر عليزاد كارگردان نمايش "قطعاتي از ساموئل بكت"، يادداشتي پيرامون حضور چهره‌ها در نمايش، دنياي كودكان در آينه تصوير، گفتگو با مهرداد فريد نويسنده و كارگردان فيلم "همخانه" و يادداشتي بر دنياي شگفت‌انگيز ادبيات كودك. معرفي نامزدهاي بخش سينماي ايران جشنواره كودك همدان، نخستين حضور فروتن و كريمي در يك تله تئاتر، ادامه پروژه مشترك شاهنامه از سوي ايران و آلمان، معرفي اهداء‌كنندگان نسخ خطي در يك كتاب، اعلام پنج برنامه براي اكران فيلم‌هاي فرهنگي، انتشار فراخوان جشنواره تئاتر فجر، اهداء 60 جايزه به سينماي ايران در جشن منتقدان، پاسخ معاونت سينمايي به رئيس رسانه ملي و آثار مطرح سينما روي صحنه تئاتر در صفحه پاياني آمده است.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به حضور چشمگير سيمافيلم در جشنواره كودك همدان، اعلام پنج برنامه اكران فيلم‌هاي فرهنگي، اختتاميه دوره نهم طرح سراسري "آيه‌هاي زندگي"، نشست رسانه‌اي جشن انجمن منتقدان و اخبار كوتاه. گفتگو با هوشنگ توكلي بازيگر مجموعه "مرگ تدريجي يك رويا"، درباره مجموعه "جاده در دست تعمير" و مطلبي درباره مجموعه خارجي "الماس نتراشيده" در صفحه راديو و تلويزيون و 24 اثر انيميشن مركز صبا بر پرده سينما، نگاهي به به مجموعه "پشت درهاي خاكي" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد كار را تمام مي‌كند.

"همشهري" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به مروري بر زندگي ويلفريد ملرز و يادداشتي درباره مخاطبان كنسرت‌هاي موسيقي. نگاهي به فيلم خارجي "مرد حصيري" و گپي با برادران داردن در صفحه سينما و معرفي نامزدهاي بخش سينماي ايران جشنواره كودك همدان، طرح بليت نيم‌بهاي سينماها در دو روز، معرفي شوراي انتخاب آثار قدماي خوشنويسي، فراخوان جشنواره تئاتر فجر، هفدهمين جشنواره هنر محيطي بر محور آلودگي آب، تدوين فيلم "تاكسي نارنجي" و اخباري كوتاه از جواد رضويان، ايران درودي، محمدرضا هنرمند و ... در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به آرزوهاي مهري وداديان در روز مادر، شش ويژگي از جشن منتقدان و نويسندگان سينمايي، واكنش معاونت سينمايي به سخنان رئيس سازمان صدا و سيما، طرح دو روزه بليت نيم‌بها، گپي با رضا سيدحسيني، گفتگو با حسن عظيمي كارگردان نمايش "هملت"، تازه‌ها و روزانه.

"اعتماد" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به گفتگو با رضا رشيدپور مجري برنامه تلويزيوني "مثلث شيشه‌اي"، گفتگو با فرحناز منافي ظاهر بازيگر مجموعه "روزگار قريب" و اخبار كوتاه. بخش اول گفتگو با گيزلا وارگا سينايي هنرمند نقاش، درباره آثار اين هنرمند و بخش پاياني گفتگو با كيومرث مرادي و نغمه ثميني در صفحه تجسمي و پاسخ معاونت سينمايي به رئيس رسانه ملي، طرح جديد براي اكران فيلم‌هاي سينمايي، فروش فيلم‌ها در بازار جهاني، نكوداشت هوشنگ مرادي كرماني، درباره افزايش روز بليت نيم‌بها، چند يادداشت و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به ارزيابي نقاشان و گالري‌داران از برگزاري نمايشگاه‌هاي موضوعي، تهران ميزبان جشنواره هنري پايتخت‌هاي آسيايي، اعلام برنامه اكران فيلم‌هاي فرهنگي و آغاز هفدهمين جشنواره هنر محيطي ايران. گفتگو با چيستا يثربي، اهداء 60 جايزه در جشن انجمن منتقدان، پاسخ جعفري جلوه به ضرغامي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به نگرش حاكم بر مجموعه‌هاي تلويزيوني، نظرات سينماگران در آستانه جشن انجمن منتقدان و گزارش كريستين ساينس مانيتور از "اخراجي‌ها". واكنش معاونت سينمايي به سخنان ضرغامي، نشست رسانه‌اي دومين جشن انجمن منتقدان، معرفي نامزدهاي سينماي ايران جشنواره كودك، انتشار شماره جديد "ققنوس" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"كارگزاران" در صفحه موسيقي مي پردازد به گفتگو با حميد حامي خواننده پاپ كلاسيك، مرور موسيقايي و يادداشتي به ياد مرحوم بابك بيات. يادداشتي از فرهاد مهندس‌پور، درباره دومين جشن انجمن منتقدان، پاسخ معاونت امور سينمايي به رئيس رسانه ملي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 349]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن