تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815666136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - 2 محاكمه، 2 گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: حوادث - 2 محاكمه، 2 گذشت


حوادث - 2 محاكمه، 2 گذشت

پريسا زماني: در جلسه رسيدگي به دو پرونده قتل جداگانه كه ديروز در شعبه 74 دادگاه كيفري برگزار شد، با گذشت اولياي دم اين دو پرونده، دو متهم به قتل از قصاص رهايي يافته و از جنبه عمومي جرم محاكمه شدند.

حسادت، جنايت رقم زد
سميه متهم پرونده سه سال پيش دوست‌پسر خود را با حدس وجود زن ديگري در زندگي‌اش به قتل رسانده بود. در ابتداي جلسه نماينده دادستان به تشريح كيفرخواست پرداخت و گفت: 22 مهرماه سال 84 بنا بر گزارش مسوولان بيمارستان سينا مبني بر مرگ مرموز پسري جوان، بازپرس ويژه قتل به همراه عوامل تشخيص هويت در محل حاضر شده و تحقيقات خود را آغاز كردند. با حضور بازپرس در بيمارستان مشخص شد مقتول محمد نام داشته و توسط يك زن و مرد با پيكان سفيدرنگي به بيمارستان انتقال داده شده است. با هماهنگي‌هاي به عمل آمده توسط بازپرس، زن و مرد همراه مقتول به مقر پليس منتقل شدند. صفر خاكي اظهار داشت: در اولين تحقيقات صورت‌گرفته از زن جوان وي ادعا كرد مقتول دوست‌پسرش بوده و روز حادثه سر كوچه سوار ماشين شوهرخواهرش او را مشاهده كرده كه پيراهنش خوني است، به همين خاطر او را به بيمارستان منتقل كرده است. نماينده دادستان افزود: با توجه به تناقض‌گويي سميه، او تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفت و به قتل اعتراف كرد. مدعي‌العموم افزود: اكنون با توجه به مدارك موجود و اقرار صريح متهم به قتل، با توجه به گذشت اولياي دم از قصاص تقاضاي صدور حكم از جنبه عمومي جرم را دارم. پس از صحبت‌هاي نماينده دادستان، سميه در جايگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من و محمد قرار بود بعد از ماه رمضان سال 84 با هم ازدواج كنيم، اما محمد اين اواخر رفتار سردي با من داشت. من حدس مي‌زدم زن ديگري به زندگي‌اش وارد شده باشد، به خاطر همين حساسيت زيادي پيدا كرده بودم و اعصابم به‌هم ريخته بود. روز حادثه با محمد تماس گرفتم و قرار شد بعد از افطار همديگر را ببينيم. محمد دو بار قرار را به‌هم زد و بعد از افطار بود كه تماس گرفت و گفت بيا سر كوچه تا ببينمت. متهم افزود: با شوهرخواهرم سوار ماشين شديم و سر قرار رفتيم. من عقب نشسته بودم. به دنبال محمد رفتيم و او در صندلي جلو سوار شد. در ماشين تلفن محمد زنگ خورد و من متوجه صداي يك زن شدم كه با او صحبت مي‌كرد. به همين خاطر درگيري لفظي بين من و او شروع شد. سميه ادعا كرد: در حين درگيري بدون هيچ قصد قبلي چاقوي ميوه‌خوري‌اي كه در دستم بود به قلب او وارد شد، در حالي‌كه من هيچ‌گونه قصدي براي كشتنش نداشتم.
پس از پايان يافتن صحبت‌هاي متهم و وكيلش، كوه‌كمره‌اي رئيس شعبه 74 و چهار مستشارش وارد شور شدند و با توجه به گذشت اولياي دم سميه را به پنج‌سال حبس كه دو سال آن تعليقي است محكوم كردند. با احتساب دوران بازداشت، سميه تنها 3 ماه تا آزادي فاصله دارد.
رفيق‌كشي پس از مصرف مواد
در ابتداي رسيدگي به پرونده شاهرخ كه پنج‌سال پيش دوست خود را پس از مصرف مواد مخدر و قرص‌هاي روانگردان به قتل رسانده بود، ابتدا صفر خاكي به تشريح كيفرخواست پرداخت. نماينده دادستان عنوان كرد: شاهرخ حدود پنج سال پيش با مراجعه به خانه دوستش كوروش و مصرف مواد و قرص‌هاي روانگردان، با او درگير شده و ضربه‌اي به سينه‌اش وارد كرده و بعد از آن با سرقت موتورسيكلت مقتول از محل گريخته بود. صفر خاكي افزود: متهم پس از سه سال متواري بودن، سرانجام خود را به ماموران پليس معرفي كرد. در تمام بازجويي‌ها شاهرخ صراحتا به قتل اعتراف كرد و علت اين حادثه را مصرف مواد و نداشتن كنترل بر رفتار عنوان كرد. اكنون با مدارك و شواهد موجود و اعتراف متهم، با توجه به گذشت اولياي دم، تقاضاي محاكمه متهم از جنبه عمومي جرم را خواهانم. سپس شاهرخ در جايگاه قرار گرفت و ادعا كرد: من و كوروش با هم دوست بوديم و هيچ اختلافي نداشتيم. هميشه من مواد تهيه مي‌كردم و با هم مصرف مي‌كرديم. روز حادثه هم پس از تهيه مواد به خانه‌اش رفتم. مواد را كه مصرف كرديم من قرص اكس هم خوردم و ديگر هيچ تعادلي روي رفتار و حركاتم نداشتم. نفهميدم چطور شد كه دعوايمان شد. من هيچ چيزي از چگونگي درگيري به ياد ندارم. متهم افزود: موقعي به خود آمدم كه به كوروش ضربه زده بودم. خيلي ترسيده بودم. سريع موتور دوستم را برداشتم و از محل حادثه فرار كردم. با توصيه‌هاي پدرم به كلانتري مامازند رفتم و خواستم خود را معرفي كنم، اما متوجه شدم 12 پرونده قتل وجود دارد، ترسيدم گناه قتل آنها هم گردن من بيفتد. به خاطر همين فرار كردم و به جنوب رفتم. شاهرخ ادامه داد: در مدت سه سال فرارم براي اينكه پول موادم تمام نشود گاهي اوقات حتي پول نداشتم غذا تهيه كنم يا اينكه يك شيشه آب بخرم. بيشتر اوقات گرسنگي مي‌كشيدم. تا اينكه تصميم به ترك مواد گرفتم. با عضو شدن در انجمن ترك اعتياد و با مشاوره با آنها خودم را معرفي كردم و پيگير پرونده‌ام شدم. متهم در پايان با اظهار پشيماني از كارهاي گذشته‌اش ادعا كرد بعد از آزادي تصميم به شروع يك زندگي پاك دارد. پس از پايان يافتن حرف‌هاي متهم، قاضي كوه‌كمره‌اي و چهار مستشارش به اتفاق آرا شاهرخ را به اتهام قتل با توجه به گذشت اولياي دم به پنج سال حبس و براي سرقت موتورسيكلت به دو سال حبس با احتساب ايام بازداشت محكوم كردند.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن