تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815616699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهارمين اپراتور تلفن‌همراه فرانسه اصلاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: چهارمين اپراتور تلفن‌همراه فرانسه اصلاح مي‌شود


تاليانيوز - گزارشات رسيده حاكي از آن است كه دولت فرانسه، براي دومين بار قصد دارد قانون اصلاح مدت زمان قرارداد چهارمين اپراتور تلفن‌همراه اين كشور را در پارلمان مجلس مطرح كند.
به گزارش تاليانيوز، چندي پيش نيز پيشنهاد تغيير قوانين جاري براي اعطاي مجوز راه‌اندازي چهارمين اپراتور تلفن‌همراه فرانسه كه از سوي دولت اين كشور به مجلس برده شد، با مخالفت اكثريت آرا پذيرفته نشد. گفتني است بررسي دوره فعاليت اپراتور چهارم فرانسه در مجمع ملي اين كشور نيز از نظر قوانين بودجه سال 2008، با مخالفت روبرو شد.
دولت فرانسه بار ديگر با مطرح نمودن درخواست اصلاح قوانين مربوط به مجوز چهارمين اپراتور تلفن‌همراه اين كشور، موضع را به مجلس سناي فرانسه كشانده است.
گفته مي‌شود يكي از علل اصلي مخالفت سران مجلس ملي فرانسه با تغيير مدت زمان فعاليت اپراتور چهارم و همچنين قوانين مربوط به انتخاب اين شركت اين است كه، برگزاري مزايده براي اعطاي مجوز چهارمين اپراتور تلفن‌همراه فرانسه شبيه به يك مناقصه و مسابقه تجاري است كه با رضايت مسؤولان شركت‌هاي مخابراتي انجام مي‌شود.
به عقيده كارشناسان، دولت فرانسه در نظر دارد چهارمين شركت مخابراتي براي فعاليت به عنوان اپراتور تلفن‌همراه در اين كشور را طي نيمه نخست سال 2008 به طور رسمي معرفي كند.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن