تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803077644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران 60 فعال برگزيده سينماي ايران معرفي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جشن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران 60 فعال برگزيده سينماي ايران معرفي مي‌شوند
جام جم آنلاين: دبير جشن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران گفت: در جشن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران 60 فعال برگزيده در حوزه سينما از نگاه 200 منتقد عضو انجمن منتقدان و نويسندگان معرفي و تقدير مي شوند.


به گزارش ايرنا ، "محمد خزايي" روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت سي امين سال بزرگداشت پيروزي انقلاب اسلامي از 30 چهره برتر سينماي ايران از جمله 5 بازيگر، 3 فيلم نامه نويس، 3 تهيه كننده، ‌6 كارگردان فيلم هاي دفاع مقدس،‌ كمدي،‌ ملودرام،‌ كودك، سينماي ديني و مردم گرا و اجتماعي، 10 منتقد و 3 فيلم برتر تقدير مي شود.

وي گفت: همچنين 4 نشريه تخصصي سينما، 17 فيلم جشنواره فجر، 5 مدير انجمن منتقدان و نويسندگان و 4 نفر در بخش هاي مشترك در اين جشن معرفي مي شوند.
"جشن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران ساعت 30/20 دهم تيرماه جاري در خانه سينما برگزار مي شود."

خزايي گفت: در اين جشن اهدافي چون اهتمام به جايگاه منتقدان و نويسندگان در رشد و اعتلاي سينماي ايران،‌ گسترش فرهنگ نقد، بسترسازي براي تعامل سينماگران با ساير صنوف سينما، تقويت جايگاه نقد در سينما و پاسداشت از فعالان عرصه قلم و آثار شاخص سينماي ايران دنبال مي شود.

به گفته خزايي گردهمايي با موضوع تاثير نقد بر سينماي ايران با حضور فريدون جيراني،‌ رسول صدرعاملي، شهرام جعفري نژاد و سعيد مستقاثي ساعت 18 نهم تيرماه در خانه سينما برگزار مي شود.

وي افزود: همچنين برگزيده فيلم فجر از ديدگاه منتقدان و نويسندگان ساعت 20 يازدهم تيرماه در خانه سينما به نمايش گذاشته مي شود.

خزايي به برنامه هاي انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران اشاره كرد و گفت: ارزيابي نوشتار سينمايي، جذب وبلاگ نويسان فعال در حوزه سينما، تاسيس دفتر انجمن منتقدان و نويسندگان در ساختمان شماره 2 خانه سينما و نمايش و نقد فيلم هاي كوتاه، مستند و داستاني در كانون فيلم ايران از برنامه هاي اين انجمن در سال جاري است.

وي افزود: نخستين دايره المعارف منتقدان و نويسندگان تاليف منوچهر اكبرلو نيز در دست تهيه است كه همزمان با جشنواره فيلم فجر سال جاري منتشر مي شود.

"سعيد مستقاثي" رييس انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران نيز در اين نشست گفت: حرفه نقد و نوشتار سينمايي در يك تعامل بسيار پويا و ديناميك با پروسه سينما قرار دارد و در بسياري از كشورها منتقد به عنوان مشاور سينما مورد توجه هستند.

وي افزود: در ايران عده اي معتقدند كه نقد نقطه مقابل سينما است اين در حالي است كه منتقد در سينماي امروز مي تواند نقش يك آناليزور و تجزيه كننده را داشته باشد.

مستقاثي به اهداف ديگر برگزاري اين جشن اشاره كرد و گفت: بررسي 30 سال سينماي ايران و قرار گرفتن منتقدين و نويسندگان سينما در جايگاهي مناسب در تعامل با سينما مورد توجه اين جشن است.

"كامران ملكي" مدير روابط عمومي خانه سينما نيز در سخناني از راه اندازي پايگاه اطلاع رساني انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران خبر داد و گفت: اين پايگاه به آدرس www.isfcw.ir از فردا سه شنبه چهارم تيرماه آغاز به كار مي كند.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن