تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814595420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام تاريخ مصاحبه برخي از دانشگاه هاي مجازي


واضح آرشیو وب فارسی:پیام نور: اعلام تاريخ مصاحبه برخي از دانشگاه هاي مجازي
تاريخ مصاحبه برخي از دانشگاه هاي مجازي در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي سال 1387 اعلام شد.
به گزارش گروه علمي و آموزشي «شبكه خبر دانشجو»، پيرو انتشار اطلاعيه اين سازمان در خصوص معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت كدرشته محل هاي بورسيه، داراي شرايط خاص و دانشگاه هاي مجازي و همچنين اعلام برنامه زماني مصاحبه، گزينش و آزمون مرحله دوم برخي از كدرشته‌هاي امتحاني آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1387، تاريخ و محل مصاحبه برخي از دانشگاه هاي پذيرنده دانشجوي مجازي كه در اين اطلاعيه فاقد تاريخ مصاحبه بوده‌اند، به شرح ذيل اعلام مي شود.

معرفي‌شدگان مندرج در اين اطلاعيه لازم است با توجه به شرايط مندرج در آن و موارد مندرج در اين اطلاعيه در موعد مقرر، اقدام لازم را به عمل بياورند.

دانشگاه پيام نور

معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت اعلام شده در رشته مجازي دانشگاه پيام نور براي كسب اطلاعات لازم در خصوص نحوه مصاحبه و ساير مراحل به سايت اينترنتي دانشگاه پيام نور به نشاني www.pnu.ac.ir مراجعه كنند.

دانشگاه شهيد بهشتي

معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت اعلام شده در رشته مجازي مديريت IT بايد پس از مراجعه به سايت اينترنتي دانشگاه شهيد بهشتي به بخش دوره‌هاي الكترونيكي دانشگاه به آدرس www.vu.sbu.ac.ir مراجعه كرده و از بخش اخبار، فرم مربوط به اطلاعات متقاضيان پذيرش را دريافت كنند و پس از پر كردن فرم مربوط، بخش مربوط امضا كرده و فرم مربوط به همراه تصوير فرم امضا شده را به آدرس پست الكترونيكي [email protected] ارسال كنند. سيستم پس از حداكثر 24 ساعت پيغام تاييد دريافت مدارك را براي ايشان ارسال مي‌كند.

دانشگاه پس از بررسي مدارك، زمانبندي مراجعه افراد براي مصاحبه حضوري را بر روي وب سايت بخش مديريت دوره‌هاي الكترونيكي اعلام خواهد كرد.

توجه: همانطور كه در فرم پذيرش ذكر شده، بهتر است هر داوطلب توصيه نامه‌اي از اساتيد دوره كارشناسي ارائه كند. اين توصيه نامه نيز بايد از يك پست الكترونيكي معتبر با ذكر وب سايت استاد مربوطه از سوي استاد به پست الكترونيكي ياد شده ارائه شود.

تاريخ انجام مصاحبه در دهه اول تيرماه خواهد بود.

دانشگاه شيراز

معرفي‌شدگان ادامه تحصيل در دوره‌هاي مجازي دانشكده آموزش هاي الكترونيكي دانشگاه شيراز با توجه به ماهيت اين نوع آموزش، براي انجام مصاحبه نيازي به مراجعه حضوري ندارند و لازم است منحصراً با مراجعه به سايت اينترنتي آموزشكده الكترونيكي اين دانشگاه به نشاني www.reisu-fars.com ضمن تكميل فرم آنلاين موجود، براي بررسي سوابق علمي، پژوهشي و اجرايي، مدارك ذيل را پس از اسكن به فرم فوق پيوست كنند.

مدارك مورد نياز براي ارسال اينترنتي شامل ريز نمرات دوره كارشناسي، خلاصه سوابق علمي پژوهشي (از قبيل تصاوير صفحه اول مقالات، جلد كتاب، ثبت اختراع، مدارك مربوط به شركت در جشنواره و المپيادهاي علمي و ...) و تصوير كارنامه نتايج اوليه آزمون تحصيلات تكميلي سال 1387است.

متقاضيان بايد تا تاريخ 20 تيرماه مدارك خود را ارسال كنند؛ در ضمن متقاضيان مي توانند در صورت نياز براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت مذكور مراجعه و يا با شماره تلفن 6460562 داخلي 108 تماس حاصل كنند./انتهاي پيام/
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پیام نور]
[مشاهده در: www.pnu.ac.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن