تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815152958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كرمانشاه قهرمان مسابقات كشتي آزاد قهرمان ناشنوايان كشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كرمانشاه قهرمان مسابقات كشتي آزاد قهرمان ناشنوايان كشور شد
خبرگزاري فارس: كرمانشاه قهرمان سي و ششمين دوره مسابقات كشتي آزاد بزرگسالان ناشنوايان كشور انتخابي مسابقات جهاني ارمنستان شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، در مسابقات كشتي قهرماني ناشنوايان آزاد و فرنگي كشور كه از اول تير ماه در سالن ستارخان تبريز آغاز شد، در پايان مسابقات كشتي آزاد كه ديشب برگزار شد، تيم كرمانشاه با 53 امتياز عنوان قهرماني مسابقات را از آن خود كرد و تيم كشتي آزاد آذربايجان شرقي تنها با يك امتياز كمتر و با 52 امتياز در جايگاه دوم ايستاد و تيم تهران با 46 امتياز سوم شد.
براساس اين گزارش،در اين دوره از مسابقات كه با حضور 79 كشتي گير آزاد كار از 17 استان برگزار شد كشتي گيران در 7 وزن با هم به رقابت پرداختند كه در وزن 55 كيلو، مهدي بخشي از آذربايجان شرقي مدال طلا ، وزن 60 كيلو، محمد سياه‌پوش از تهران مدال طلا، وزن 66 كيلو، كيوان محمدي از كرمانشاه مدال طلا، وزن 74 كيلو، رول درياني از آذربايجان شرقي مدال طلا،وزن 84 كيلو، محسن منوچهري از تهران مدال طلا، وزن 96 كيلو، حسام نعمتي از لرستان مدال طلا، وزن 120، صالح بايسته از خراسان رضوي مدال طلا را كسب كردند.
اين گزارش مي‌افزايد، همچنين در وزن 60 كيلو، ابولفضل بيرامي، در وزن 84 مهدي بختياري و در وزن 96 كيلو، احمد خاجوي از آذربايجان شرقي مدال برنز را براي استان كسب كردند.
برپايه اين گزارش،اين دوره از مسابقات قهرماني و انتخابي از اول تير تا 4 تير در سالن ستارخان تبريز با حضور 17 تيم آزاد و 19 تيم فرنگي از استان هاي كشور بر اساس آخرين مقررات بين المللي كشتي در 7 وزن برگزار شد.
گزارش فارس حاكي است، مسابقات كشتي فرنگي قهرماني ناشنوايان كشور نيز از 3 تير ماه در سالن ستارخان تبريز با حضور 19 تيم برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/ع
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن