تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف 3 تن چاي و آرد قاچاق در قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كشف 3 تن چاي و آرد قاچاق در قزوين
خبرگزاري فارس: مسئول مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان قزوين گفت: مأموران انتظامي استان قزوين 500 كيلوگرم چاي و 5/2 تن آرد قاچاق در قزوين كشف كردند.


دانيال صمدي‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين بيان داشت: مأموران انتظامي استان قزوين در چند اقدام جداگانه بيش از 500 كيلوگرم چاي، دو و نيم تن آرد و حدود دو هزار و 500 پاكت سيگار خارجي قاچاق كشف و ضبط كردند.
وي ادامه داد: مأموران پليس راه اتوبان قزوين- زنجان در حين گشت‌زني به يك دستگاه سواري پژو 405 با دو سرنشين مشكوك مي‌شوند و پس از متوقف ساختن خودرو در بازرسي از آن 264 كيلوگرم چاي قاچاق كشف و ضبط كردند.
وي افزود: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادي قزوين نيز در عوارضي اتوبان قزوين- زنجان در بازرسي از يك دستگاه كاميون، 252 كيلوگرم چاي خارجي قاچاق كشف و ضبط كردند.
صمدي‌زاده عنوان داشت: در اقدام ديگري مأموران پليس راه اتوبان قزوين- زنجان در بازرسي از يك دستگاه ميني‌بوس 50 كيسه آرد قاچاق كشف و ضبط كردند.
وي با اشاره به كشف بيش از دو هزار پاكت سيگار خارجي از يك دستگاه پژو تصريح كرد: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادي استان قزوين در عوارضي اتوبان قزوين- زنجان به يك دستگاه سواري پژو آردي مشكوك و دستور ايست صادر مي‌كنند.
مسئول مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان قزوين توضيح داد: راننده خودروي پژو بدون توجه متواري شده كه پس از مدتي تعقيب و گريز و شليك چند تير، خودرو متوقف
مي‌شود.
وي اعلام كرد: مأموران در بازرسي از آن دو هزار و 497 پاكت سيگار خارجي كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.
صمدي‌زاده يادآور شد: همچنين مأموران انتظامي شهرستان البرز در حين گشت‌زني به يك دستگاه وانت پيكان مشكوك مي‌شوند كه ضمن متوقف ساختن خودرو، در بازرسي از آن چهار دستگاه كولرگازي كشف و ضبط كردند.
انتهاي پيام/ف
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 561]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن