تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814739301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصيتحقق آرزوي ديرينه جانبازان و معلولان كشور؛پرايد، تندر90 و مگان ويژه معلولان و جانبازان توليد شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اختصاصيتحقق آرزوي ديرينه جانبازان و معلولان كشور؛پرايد، تندر90 و مگان ويژه معلولان و جانبازان توليد شد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد صنعت و بازرگاني با توجه به طراحي، تكميل و ساخت نمونه تجهيزات خودروهاي ويژه جانبازان و معلولان با استفاده از تكنولوژي هاي بومي پارس خودرو، اين شركت آماده عرضه اين خودروها شده است.


اميربهمن پذيرا مدير پروژه خودروهاي ويژه جانبازان و معلولان شركت پارس خودرو، در گفت و گو با خبرنگار موج، با اعلام اين خبر افزود: اين شركت آمادگي دارد كه عرضه انبوه خودروي ويژه جانبازان و معلولان را بر روي محصولات توليدي شركت شامل پرايد، تندر90 و مگان آغاز كند.
به گفته وي؛ براساس تفاهم نامه سازمان بهزيستي و شركت پارس خودرو در آذرماه 86، اين شركت مطالعات خود را براي ساخت تجهيزات ويژه خودروي معلولان و جانبازان آغاز كرد و پس از مطالعات كارشناسي، مراحل طراحي و ساخت انواع تجهيزات انجام شد و هم اكنون شركت آمادگي ارائه محصولات براساس توافق با سازمان بهزيستي را دارد.
مهندس پذيرا با توجه به آمار 10 تا 14 درصدي جامعه معلول كشور و نياز به ارائه خدمات مناسب به اين قشر از جامعه، متذكر شد: در كشورهاي اروپايي و امريكايي 10 درصد خودروهاي توليدي به منظور استفاده افراد معلول تغيير مي يابد.
مدير پروژه خودروهاي ويژه جانبازان و معلولان پارس خودرو، اضافه كرد: هم اكنون ليست جامعه معلول و نوع معلوليت آنها از سازمان بهزيستي كشور دريافت شده است و با توجه به درخواست معلولان از اين سازمان، شركت پارس خودرو آمادگي تحويل خودروهاي مورد تقاضا براي 10 گونه معلوليت را دارد.
مهندس پذيرا با توجه به اينكه خودروهاي مورد نظر براي اقشار معلول و جانباز كشور براساس توانايي هاي مختلف آنها براي خريد انتخاب شده است، از آمادگي پارس خودرو براي ارائه خودروهاي لوكس در اين حوزه خبر داد.
مدير مهندسي محصول پارس خودرو، متذكر شد: خودروهاي ويژه جانبازان و معلولان مجهز به گاز،‌ ترمز دستي، كلاچ هوشمند، بالابر ويلچر، صندلي گردان و ريموت كنترل است و بنابر تقاضاي مشتريان و نوع معلوليت امكان استفاده از اين خدمات ميسر مي شود.
وي با تاكيد مجدد بر اينكه تمام مراحل طراحي و ساخت تجهيزات خودروهاي ويژه جانبازان و معلولان در داخل كشور انجام شده است، اين مسئله را موجب كاهش هزينه هاي نهايي توليد، افزايش اشتغال زايي و در نهايت ارائه خدمات پس از فروش آسان تر به صاحبان اين خودروها دانست.
مهندس پذيرا از اختصاص مراكز تخصصي براي تعميرات و نگهداري خودروهاي ويژه جانبازان و معلولان خبر داد و افزود: به منظور جلوگيري از مشكلات احتمالي نيز تمام مراكز خدمات پس از فروش سايپا آماده ارايه خدمات مناسب به اين مشتريان خواهند بود.
مدير پروژه خودروهاي ويژه جانبازان و معلولان شركت پارس خودرو در پايان با تاكيد بر اينكه محصولات نهايي اين نوع خودروها مراحل تست خود را طي كرده است، خاطرنشان كرد: هم اكنون منتظر پاسخ و اعلام نياز سازمان بهزيستي براي توليد انواع خودرو براساس نوع معلوليت ها هستيم.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن