تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امكان تملك ۱۵۰۰ ميليارد تومان املاك معارض


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: امكان تملك ۱۵۰۰ ميليارد تومان املاك معارض


مناطق- دومين جلسه هماهنگي مديران و روساي ادارات املاك مناطق و سازمان‌هاي تابعه شهرداري تهران با حضور مديركل املاك و مستغلات شهرداري تهران به ميزباني شهرداري منطقه ۱۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل املاك و مستغلات شهرداري تهران، رسول توكلي، مديركل املاك و مستغلات شهرداري تهران در اين باره گفت: در اين جلسات دوره‌اي موضوعاتي از جمله بررسي آخرين وضعيت ادارات املاك، بررسي مشكلات و موانع موجود در كار آن‌ها، پيشنهادها و انتقادات و ارائه راه‌حل‌هاي ممكن براي حل مشكلات مطرح مي‌‌شود.

توكلي در ادامه خاطرنشان كرد: با توجه به نيازهايي كه در حوزه شهري و در اجراي طرح‌هاي مختلف داريم، پيش‌بيني كرده‌ايم كه در سال جاري بيش از ۱۵۰۰ ميليارد تومان تملك داشته باشيم اما متاسفانه به اين مقدار اعتبار نداريم و اعتباري كه در اختيارمان قرار گرفته كمتر از رقم ذكر شده است.

وي افزود: در اين زمينه براي اينكه با مشكل مواجه نشويم تمهيداتي را برنامه‌ريزي و در جلسه مديران املاك اعلام كرديم كه اگر همكاران آن را در برنامه‌هاي كاري خود دنبال كنند مي‌توانيم به برنامه‌هاي پيش‌بيني شده برسيم و مشكلاتي كه در بحث اعتبار داريم را به صورت ارائه برنامه متمم به شوراي اسلامي شهر تهران در موعد مقرر كه قاعدتاً نيمه دوم سال جاري خواهد بود، حل كنيم.

توكلي در ادامه از انجام توافق براي ۲۵۰ ميليارد تومان تملك در سه ماهه نخست سال جاري خبر داد و گفت: البته بحث پرداخت اين مقدار تملك هنوز به طور كامل انجام نشده اما توافقات لازم انجام شده و مي‌توان گفت اين مقدار تملك در سه ماهه نخست سال ۸۷ انجام شده است.

وي در خصوص عملكرد اداره كل املاك و مستغلات شهرداري تهران در سال‌هاي ۸۴، ۸۵ و ۸۶ گفت: اعتبار مصوب نقدي ما در سال‌هاي ۸۴، ۸۵ و ۸۶ به ترتيب ۱۲۵ ميليارد تومان، ۱۶۰ ميليارد تومان و ۲۲۰ ميليارد تومان بوده است.

مديركل املاك و مستغلات شهرداري تهران با بيان اينكه ميزان تملك ما در سال‌هاي ۸۴، ۸۵ و ۸۶ دو برابر شده است، گفت: ما در سال ۸۴ به صورت نقدي و غيرنقدي حدود ۲۵۰ ميليارد تومان تملك كرديم كه اين رقم در سال ۸۵ به ۴۲۰ ميليارد تومان و در سال ۸۶ به ۹۱۰ ميليارد تومان رسيده است.

تاريخ درج: 2 تير 1387 ساعت 00:01 تاريخ تاييد: 2 تير 1387 ساعت 01:51 تاريخ به روز رساني: 2 تير 1387 ساعت 01:50
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن