تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814677791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست خبري كادر فني تيم ملي جوانان و نوجوانان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نشست خبري كادر فني تيم ملي جوانان و نوجوانان
نشست خبري معيني رئيس كميته جوانان با علي دوستي مهر سرمربي تيم ملي نوجوانان و نناد نيكوليچ سرمربي تيم ملي جوانان امروز در فدراسيون فوتبال برگزار شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر ، در اين نشست معيني درباره برنامه هاي تيمهاي ملي و اعزام به ميادين مختلف و برگزاري اردوهاي مدون توضيحات كاملي را ارائه داد و گفت : هدف ما و فدراسيون حضور در 5 ميدان اصلي جام جهاني است كه تاكنون در تيمهاي فوتبال جوانان و بزرگسالان ، فوتسال و فوتبال ساحلي موفق ظاهر شده ايم.

وي افزود : بنابر برنامه هاي طراحي شده اردوهاي تيم ملي نوجوانان دركمپ راه آهن برگزارمي شود و به همين علت هم اكنون تيم ملي نوجوانان در اردو حضور دارند و خود را براي رقابت در مسابقات بين المللي روسيه آماده مي كنند كه در اوايل مرداد برگزار مي شود.

رئيس كميته جوانان تصريح كرد : پس از بازگشت تيم از روسيه، نوجوانان خود را براي حضور در رقابتهاي بين المللي اوكراين آماده مي كند ، كه 22 مرداد برگزار خواهد شد و سپس تيم ملي نوجوانان امارات چهارم شهريور به ايران سفر مي كند تا با برگزاري بازيهاي تداركاتي، ملي پوشان به آمادگي كامل برسند.

وي اضافه كرد : نوجوانان ملي پوش كشورمان سپس اول تا ششم مهر دركمپ راه آهن زيرنظر كادرفني تمرينات خود را پيگيري مي كنند تا 13، 15 و 17 مهر به ازبكستان سفر كنند و با تيمهاي بحرين، ازبكستان و سنگاپور به رقابت بپردازند.

معيني درباره وضعيت تيم جوانان نيز گفت: بيشتر بازيكنان جوان ما، در تيمهاي ليگ برتر و دسته اول توپ مي زنند كه اين امر كمك مي كند تا در بازيهاي گوانگجو و مقدماتي 2012 لندن موفقتر عمل كنيم ؛ به همين دليل تيم جوانان كشورمان در كمپ تيمهاي ملي حضور دارند و خود را آماده مي كند تا 2 و 4 تير به مصاف تيم ازبكستان برود.

معيني افزود : تيم ملي جوانان پس از اين رقابتها از دهم مرداد به اردو مي رود تا خود را براي حضور در مسابقات بين المللي مالزي به مصاف حريفان خواهند رفت.

وي از برگزاري اردوي تيم ملي ايران با سوريه خبر داد و اضافه كرد: از بيست و پنجم مرداد تا سوم شهريور در سوريه حضور خواهيم داشت تا در بيستم شهريور ماه در ويتنام به مصاف 8 تيم قدرتمند برويم.

رئيس كميته فوتبال جوانان همچنين گفت : تيم ملي جوانان بنا به صلاحديد مربيان و كادر تيم در اردبيل و سپس امارات اردو مي زند تا درعربستان 10، 12 و 14 آبان با تيم هاي عربستان، ژاپن و يمن مسابقه دهد.

سرمربي تيم ملي نوجوانان نيز دراين نشست از روند صعودي تيم ملي نوجوانان خبر داد و گفت : همه شرايط را براي حضور در ميادين جهاني مهيا كرديم و خوشبختانه براي رسيدن به اين هدف، راه زيادي باقي نمانده است. سرمربي تيم ملي جوانان نيز در اين نشست مطبوعاتي گفت: همه تلاش خود را براي حضوري قدرتمند در بازيهاي پيش رو به كار خواهيم گرفت.

نناد نيكوليچ افزود: ما بايد با تيمهاي مطرح بازي كنيم تا با كسب تجربه كامل به برنامه هاي خود برسيم و ما نياز به حمايت بيش از پيش مسئولان فدراسيون داريم تا در اجراي برنامه هاي خود موفق باشيم.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن