تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمرينات و اردوهاي آماده‌سازي تيمهاي ورزشي دانش‌آموزي گلستان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تمرينات و اردوهاي آماده‌سازي تيمهاي ورزشي دانش‌آموزي گلستان آغاز شد
رئيس گروه تربيت بدني و تندرستي آموزش و پرورش گلستان از آغاز تمرينات و اردوهاي آماده‌سازي تيمهاي ورزشي دانش‌آموزي استان خبر داد.

"محمد بهشتي" روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: اين اردوها و تمرينات به منظور حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصيلي استان در مسابقات قهرماني كشور كه تير و مرداد ماه سال جاري برگزار مي‌شود، انجام مي‌گيرد.

به گفته وي، در بخش دختران، ‪ ۲۰‬تيم و پسران ‪ ۳۵‬تيم در ‪ ۱۸‬رشته از جمله واليبال، فوتسال، بسكتبال، تنيس روي ميز، شطرنج، آمادگي جسماني، دو و ميداني، هندبال، جودو، كشتي آزاد و فرنگي، كاراته، وزنه‌برداري، بازيهاي بومي و محلي و غيره در اين مسابقات شركت مي‌كنند.

بهشتي ادامه داد: دانش‌آموزان شركت‌كننده در مسابقات كشوري پس از طي مسابقات بين مدارس، شهرستان و رقابتهاي استاني به اين مرحله راه يافته‌اند كه استعدادهاي ورزشي خوبي براي هيئتهاي ورزشي شهرستانها و استان محسوب مي‌شوند.

به گفته وي، براي آماده‌سازي و اعزام اين تعداد از دانش‌آموزان نياز به اعتبارات زيادي است كه لازم است از طريق اعتبارات آموزش و پرورش و استان تامين شود.

بهشتي در ادامه به مشكلات مسابقات ورزشي آموزشگاهي اشاره كرد و افزود:
پايين بودن حق‌الزحمه عوامل اجرايي و داوران، كمبود اعتبارات قانونهاي ورزشي دانش‌آموزي براي آماده‌سازي تيمها و فضاي ورزشي مناسب براي تمرين تيمها از جمله آنهاست.

وي ادامه داد: اين درحالي است كه نيروي انساني بسيار مستعد و توانمندي در بين دبيران تربيت بدني استان وجود دارد كه با حمايت مسوولان، سطح ورزش دانش‌آموزي گلستان ارتقاء مي‌يابد.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن