تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان دارالقرآن از طرحهاي جديد و ابتكاري قرآني تجليل مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سازمان دارالقرآن از طرحهاي جديد و ابتكاري قرآني تجليل مي‌كند
سازمان دارالقرآن الكريم كشور در سال نوآوري و شكوفايي از طرحهاي نو و ابتكاري قرآن بهترينها را انتخاب و از آنها تجليل مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري مهر، داود تك ‌فلاح مديركل طرح و برنامه سازمان دارالقرآن الكريم كشور در اين مورد گفت: با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبري و تعيين امسال به عنوان سال نوآوري وشكوفايي و در راستاي گسترش بيش از پيش فرهنگ و آموزه‌هاي قرآني در جامعه اسلامي به منظور دستيابي به ايده هاي نو و مبتكرانه در اين زمينه، اين سازمان طرحهاي نو و ابتكاري قرآني در زمينه هاي آموزشي، پژوهشي، تبليغي و ترويجي را انتخاب و از آنها تقدير مي كند .

تك فلاح يادآور شد: علاقمندان مي توانند با ارسال كليات و آيين نامه هاي اجرايي طرحهاي پيشنهادي و ابتكاري خود در اين طرح شركت كنند .

وي گفت: طرحهاي ارسالي بايد داراي ابتكار و نوآوري بوده، قابليت اجرا داشته، شامل توضيح و مراحل اجرا بوده و اهداف و چكيده طرح همراه با پيش بيني هزينه ها را شامل شود .

وي مهلت ارسال آثار را پايان شهريور ماه اعلام كرد و افزود: به حائزين اول تا سوم كمك هزينه عمره مفرده اعطا خواهد شد .

علاقمندان مي توانند طرحهاي خود را به سازمان دارالقرآن الكريم واقع در ميدان امام حسين(ع)، خيابان خواجه نصيرالدين طوسي، پلاك 85 ارسال كنند .
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 446]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن