تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان دارالقرآن از طرح‌هاي جديد و ابتكاري قرآني تجليل مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: سازمان دارالقرآن از طرح‌هاي جديد و ابتكاري قرآني تجليل مي‌كند
گروه فعاليت‌هاي قرآني: سازمان دارالقرآن الكريم كشور در سال نوآوري و شكوفايي از طرح‌هاي نو و ابتكاري قرآن بهترين‌ها را انتخاب و از آن‌ها تجليل مي‌كند.
«داود تك‌فلاح» مديركل طرح و برنامه سازمان دارالقرآن الكريم كشور در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با بيان اين مطلب اظهار كرد: با توجه به نام‌گذاري سال 87 به نام سال نوآوري وشكوفايي توسط مقام معظم رهبري و در راستاي گسترش بيش از پيش فرهنگ و آموزه‌هاي قرآني در جامعه اسلامي سازمان دارالقرآن اقدام به برگزاري اين طرح كرده است.

مديركل طرح و برنامه سازمان دارالقرآن الكريم افزود: جهت دستيابي به ايده‌هاي نو و مبتكرانه، سازمان دارالقران الكريم، طرح‌هاي نو و ابتكاري قرآن در زمينه‌هاي آموزشي، پژوهشي و تبليغي را انتخاب مي‌كند.

وي با اشاره به حضور تمامي علاقه‌مندان در اين طرح با ارسال كليات و آيين‌نامه‌هاي اجرايي طرح‌هاي پيشنهادي و ابتكاري خود، اظهار كرد: طرح‌هاي ارسالي بايد از سه خصيصه برخوردار باشند، اول آن‌كه نو و ابتكاري باشند، حتما قابليت اجرا داشته باشند و طرح‌هاي ارائه داده شده همراه با مقدمه، چكيده و توضيح مراحل اجرايي باشد.

تك‌فلاح مهلت ارسال طر‌ح‌ها را تا پايان شهريورماه سال جاري اعلام و تصريح كرد: از ابتداي مهر سال جاري تا پايان دي‌ ماه نيز كميته داوري، طرح‌هاي ارسال شده را مورد بررسي قرار خواهد داد و در مراسمي كه به مناسبت پيروزي انقلاب اسلامي در دهه فجر برگزار خواهد شد، از نفرات برتر تجليل مي‌شود.

وي با اشاره به جوايز اين طرح، گفت: به هر يك از نفرات اول تا سوم منتخب، دو كمك هزينه سفر عمره مفرده، حائزان رتبه‌هاي چهارم تا ششم، يك كمك هزينه عمره مفره و به رتبه‌هاي هفتم تا نهم كمك هزينه سفر سوريه و به رتبه‌هاي دهم تا دوازدهم كمك هزينه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

مديركل طرح و برنامه سازمان دارالقرآن الكريم ادامه داد: از بين تمام افرادي كه در اين طرح شركت كرده‌اند نيز يك قرعه‌كشي به عمل خواهد آمد و جوايزي چون سكه بهارآزادي و جوايز نفيس ديگر به آنان اعطا خواهد شد.

تك‌فلاح در پايان بيان كرد: كليه علاقه‌مندان مي‌توانند طرح‌هاي خود را به نشاني؛ تهران، ميدان امام حسين(ع) خيابان خواجه نصيرالدين طوسي پلاك 58 ارسال كنند و در صورت داشتن سئوال با شماره تلفن 77501914 تماس حاصل و يا به نشاني سايت www.telavat.com مراجعه كنند.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن