تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815568052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با تهيه اسامي دانشجويان متقاضي؛ شوراي صنفي كوي دانشگاه خواستارافزايش ظرفيت خوابگاه تابستاني شد معاون دانشجويي دانشگاه:دلايل نيازخوابگاهي دانشجويان بايد ذكرشود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با تهيه اسامي دانشجويان متقاضي؛ شوراي صنفي كوي دانشگاه خواستارافزايش ظرفيت خوابگاه تابستاني شد معاون دانشجويي دانشگاه:دلايل نيازخوابگاهي دانشجويان بايد ذكرشود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنفي

دبير شوراي صنفي كوي دانشگاه تهران از انتقاد دانشجويان نسبت به ارائه خوابگاه در فصل تابستان به تعداد محدودي از دانشجويان و تعطيلي خوابگاه‌هاي كوي از 12 تا 24 تير خبر داد.

مجتبي جباري پور در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به بخشنامه اسكان تابستاني دانشجويان كوي دانشگاه، افزود: بر اساس اين بخشنامه از ميان دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري تنها دانشجوياني مي‌توانند از خوابگاه استفاده كنند كه پروپوزال پايان‌نامه يا رساله خود را تصويب كرده‌اند در صورتي كه دانشجويان ارشد و دكتري كه اين شرايط را دارا نيستند نيز براي انجام كارهاي تحقيقاتي خود نيازمند به خوابگاه هستند و تابستان فرصت مناسبي براي انجام اين گونه فعاليت‌ها است.

وي با اشاره به ارايه محدود خوابگاه تابستاني، گفت: شوراي صنفي كوي دانشگاه از دانشجوياني كه مشمول بخشنامه اسكان تابستاني كوي دانشگاه نمي‌شوند اما نياز ضروري به ماندن در خوابگاه در فصل تابستان دارند ثبت نام و ليستي را تهيه كرده است.

وي اظهار كرد: حدود 400 نفر براي ماندن در خوابگاه در فصل تابستان ثبت نام كرده‌اند كه شوراي صنفي اين ليست را به همراه نامه‌اي به رييس دانشگاه تحويل مي‌دهد.

جباري پور همچنين با اشاره به اعتراض دانشجويان نسبت به تعطيلي خوابگاه‌هاي دانشگاه تهران طي روزهاي 12 تا 24 تير ماه، گفت: هيچ دليل منطقي براي تعطيلي كوي دانشگاه تهران در اين فاصله زماني وجود ندارد.

دلايل و نيازهاي دانشجويان نيازمند خوابگاه در فصل تابستان بايد ذكر شود

دكتر قمصري،‌ معاون دانشجويي دانشگاه تهران درخصوص نامه و اسامي دانشجويان متقاضي خوابگاه تابستاني به رييس دانشگاه به ايسنا، گفت: در اين نامه تنها اسامي دانشجوياني كه نيازمند خوابگاه تابستاني هستند ذكر شده، اما دلايل گرفتن خوابگاه عنوان نشده است.

وي با بيان اينكه بخشنامه اسكان تابستاني دانشگاه تهران در هيات رييسه دانشگاه تصويب شده است، گفت: تمام ملاحظات آموزشي و پژوهشي در اين بخشنامه لحاظ شده است و دانشجويان متقاضي خوابگاه تابستاني بايد دليلي داشته باشند كه در راستاي وظايف و مقررات دانشگاه باشد.

دكتر قمصري در خصوص اعتراض دانشجويان به تعطيلي كوي دانشگاه تهران از 12 تا 24 تيرماه، گفت: اين تعطيلي هر ساله در كوي برقرار است و انتخاب اين زمان نيز به اين دليل است كه بعد از امتحانات مناسب‌ترين زمان براي تعطيلي يكپارچه كوي و انجام تعميرات است.

دكتر قمصري در پايان با بيان اينكه بر اساس تقويم آموزشي دانشگاه امتحانات دانشجويان در ششم تير ماه پايان مي‌پذيرد، اظهار كرد: دانشجويان خوابگاهي دانشگاه تهران تا 11 تيرماه فرصت دارند كه نسبت به تخليه خوابگاههاي خود اقدام كنند.

انتهاي پيام
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن