تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815061475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليت‌هاي سازمان ملي جوانان در جغرافياي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: فعاليت‌هاي سازمان ملي جوانان در جغرافياي ايران
بازديد مدير سازمان ملي جوانان استان مركزي از خوابگاههاي دانشجويي، حمايت سازمان ملي جوانان سيستان و بلوچستان از برگزاري همايش كارآفريني و نوآوري، برگزاري يازدهمين فستيوال بهار نمايش شيراز، برپايي جشنواره اختراعات و ابتكارات جوانان اصفهاني، امضاي تفاهم نامه ميان سازمان ملي جوانان استان زنجان و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي جهت توسعه مشاركت هاي اجتماعي جوانان اين استان، برگزاري نمايشگاه غني سازي اوقات فراغت در استان قزوين،‌ تشكيل خانه تشكل‌هاي جوان اصفهان و... از جمله فعاليت‌هاي سازمان ملي جوانان در هفته گذشته بوده‌است.


به گزارش باشگاه جواني برنا، سازمان ملي جوانان طي هفته گذشته در قالب اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي خود اقدامات چشمگيري در استان‌هاي كشور داشته است كه در اين گزارش تنها به برخي از آنها اشاره مي‌شود.

بازديد مدير سازمان ملي جوانان استان مركزي

از خوابگاههاي دانشجويي

همزمان با هفته خوابگاههاي دانشجويي، مدير سازمان ملي جوانان استان مركزي از خوابگاه‌هاي دانشجويي اراك بازديد كرد. در اين مراسم مدير سازمان ملي جوانان ضمن تشريح اهداف و راهبردها، دانشجويان را با گوشه اي از فعاليت هاي سازمان ملي جوانان آشنا ساخت.
محمد جمال باقري در حاشيه اين بازديدها ضمن رايزني با مديران دانشگاهها و موسسات آموزش عالي حاضر در برنامه، از استقبال سازمان ملي جوانان از همكاري تمامي ارگان‌ها و نهادهاي استان در جهت بهبود وضعيت جوانان خبر داد.

در اين بازديد استاندار مركزي نيز ضمن آشنايي با معضلات، مشكلات و خواسته هاي دانشجويان دستور تلاش براي بهينه سازي امور دانشجويان را صادر كرد.

با حمايت سازمان ملي جوانان استان سيستان و بلوچستان؛ همايش كارآفريني و نوآوري برگزار مي شود

همايش كارآفريني و نوآوري با حمايت سازمان ملي جوانان استان سيستان و بلوچستان 8 خرداد ماه برگزار مي‌شود. اين همايش در دو بخش اصلي و فرعي با موضوع ارائه مقالات علمي، تجليل از نوآوران و كارآفرينان دانشگاه و برگزاري مسابقه امكان سنجي طرح هاي صنعتي، خدماتي، كشاورزي، برگزاري مسابقه طراحي در خصوص نوآوري و كارآفريني برگزار خواهد شد. خاطرنشان مي شود، در حاشيه اين همايش نمايشگاه كاريكاتوري با همين عنوان داير مي شود.

يازدهمين فستيوال بهار نمايش شيراز برگزار شد

يازدهمين فستيوال بهار نمايش شيراز با حمايت سازمان ملي جوانان استان فارس و امور فرهنگي دانشگاه شيراز و با حضور 12 گروه نمايشي جنوب كشور در دانشگاه شيراز برگزار شد. در مراسم اختتاميه اين فستيوال پس از نمايش فيلمي از بهترين لحاظات نمايش ها و تقدير از نمايشنامه هاي برتر، از بازيگران برتر تقدير شد.

شايان ذكر است، در حاشيه اين فستيوال علاوه بر اجراي عمومي نمايش ها، كارگاه هاي آموزشي تئاتر و بازيگري توسط اساتيد برتر هنر و نمايش برگزار شد.

جشنواره اختراعات و ابتكارات جوانان اصفهاني برگزار مي‌شود

جشنواره اختراعات و ابتكارات جوانان استان اصفهان با حمايت سازمان ملي جوانان اين استان برگزار مي شود.

سيد مهدي صدري مدير اين سازمان در استان اصفهان از برگزاري اين جشنواره با حضور بيش از 1500 نفر از مخترعان جوان خبر داد و گفت: اين پيشنهاد در ديدار با جوانترين مخترع جهان مطرح و راهكارهاي اجرايي آن بررسي شد. صدري بر فراگيري علم و دانش از سوي جوانان براي پيشبرد اهداف كشور و ترسيم آينده اي روشن تأكيد كرد و افزود: سازمان ملي جوانان از جوانان فرهيخته و متفكر كه بر اساس اولويت هاي سازمان طرح هاي نو و ابتكاري در حوزه هاي مرتبط با جوانان را ارائه مي دهند، حمايت خواهد كرد.

سمن‌هاي بوشهري "آينده‌پژوهي" در كشور را بررسي كردند

اولين نشست معرفي و تحليل عملكرد شبكه سمن­هاي آينده­پژوه كل كشور با حمايت سازمان ملي جوانان استان بوشهر و با حضور اعضاي فعال سمن­هاي برتر آينده­پژوه برگزار شد. حجت الاسلام ابراهيمي، مدير سازمان ملي جوانان استان بوشهر اظهار داشت: درجامعه دانش بنيان، آينده، تفكر، ايده­پردازي و خلاقيت از اهميت ويژه­اي برخوردار خواهد بود كه در اين راستا مشاغل جديدي ايجاد خواهد شد و تفكر اهميت بنياديني خواهد داشت لذا در چنين وضعيتي آينده تحولات را كساني رقم خواهند زد كه با ابداع و خلاقيت مسير تغييرات را تعيين كنند.

وي تاكيد كرد: جوانان بايد به پرورش همه استعدادي­هاي خود به ويژه ايده­آوري، خلاقيت و نوآوري توجه كنند. مدير سازمان ملي جوانان استان بوشهر با اشاره به اهميت موضوع آينده­پژوهي در توسعه همه جانبه ايران اسلامي به ويژه در حوزه جوانان گفت: از آنجا كه جوانان در آينده تمامي امور كشور را در دست خواهند گرفت، هر مطالعه­اي درباره آينده لاجرم به حوزه جوانان وابسته است و سازمان ملي جوانان استان آماده همكاري با سمن­هاي آينده پژوه است.

مشاركت‌هاي اجتماعي جوانان زنجاني توسعه مي‌يابد

طي تفاهم نامه اي ميان سازمان ملي جوانان استان زنجان و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي توسعه مشاركت هاي اجتماعي جوانان استان زنجان مورد تأكيد قرار گرفت. طيب جعفري، مدير سازمان ملي جوانان استان زنجان با اشاره به ميزان اعتبار اوليه اين تفاهم نامه اظهار داشت: مبلغ 500 ميليون ريال براي اجراي 11 پروژه استان اختصاص يافته است.

وي در مورد مفاد اين تفاهم نامه افزود: حمايت از حركت هاي عمقي و كيفي جوانان سازمان هاي مردم نهاد، تقويت نقش راهبردي دولت و مسئولين و گسترش و تعميق فرهنگ گفتگو در ميان جوانان از جمله محورهاي اصلي اين تفاهم نامه است.

برگزاري نمايشگاه غني سازي اوقات فراغت در استان قزوين

مدير سازمان ملي جوانان استان قزوين، با اشاره به برگزاري نمايشگاه غني سازي اوقات فراغت در اين استان از نتايج نظرسنجي‌هاي صورت گرفته از جوانان و عدم آگاهي 60 درصد از اين نسل در ارتباط با برنامه هاي اوقات فراغت خبر داد. نمايشگاه غني سازي اوقات فراغت استان قزوين از تاريخ 28 خرداد ماه و از ساعت 17، به مدت سه روز در كاروانسراي سعدالسلطنه، با همكاري ستاد ساماندهي امور جوانان اين استان برگزار مي‌شود.

مهدي مدرسي، مدير سازمان ملي جوانان استان قزوين، ضمن بيان اين خبر با اشاره به سياست‌هاي سازمان و مصوبات ستاد ساماندهي امور جوانان استان گفت: اين نمايشگاه براي نخستين بار و با مشاركت 30 دستگاه، به منظور معرفي برنامه‌هاي دستگاه ها در راستاي غني سازي اوقات فراغت جوانان، برگزار مي شود.

خانه تشكل‌هاي جوان اصفهان تشكيل مي‌شود

مدير سازمان ملي جوانان استان اصفهان در نشست تخصصي دبيران سازمان هاي مردم نهاد جوانان در استان، از تشكيل خانه تشكل هاي جوان اصفهان خبر داد.

سيد مهدي صدري در اين نشست با اشاره به اينكه جوانان سرمايه هاي انساني و اجتماعي جامعه هستند گفت: اهتمام به امور جوانان از جمله وظايف دولت و حكومت است. وي ضمن بررسي راهكارهاي تعامل و مشاركت تشكل هاي غيردولتي اظهار داشت: ازدواج، هويت و اوقات فراغت از جمله اولويت هاي سازمان ملي جوانان در سال 87 است و در اين راستا، سازمان ضمن تشكيل اتاق فكر تخصصي با حضور دبيران سمن ها، در پي عملياتي كردن راهكارها و طرح هاي قابل اجرا بر اساس اولويت هاي طرح شده است.

دستاوردهاي مجريان اوقات فراغت چهارمحال و بختياري به نمايش گذاشته مي‌شود

دومين جلسه برنامه ريزي براي اوقات فراغت جوانان استان چهارمحال و بختياري به همت سازمان ملي جوانان استان برگزار شد. در اين جلسه، كه با حضور مديران و كارشناسان عضو كميته ساماندهي اوقات فراغت استان برگزار شد، برنامه هاي قابل اجراي اوقات فراغت مورد بحث و بررسي قرار گرفت و مقرر شد كه دستگاه‌هاي متولي در اين حوزه و سازمان‌هاي مردم نهاد، برنامه‌ها و گزارش عملكرد خود را در نمايشگاه اوقات فراغت به نمايش بگذارند.

مجيد اميدي، مدير سازمان ملي جوانان استان چهارمحال و بختياري در اين جلسه ضمن بيان نقطه نظرات سازمان در رابطه با بحث اوقات فراغت در سال 87، خواستار اجراي برنامه‌ها با رويكرد نوآورانه شد و گفت: نمايشگاه اوقات فراغت استان چهارمحال و بختياري در نيمه اول ماه شهريور برگزار خواهد شد.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 517]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن